مارک وبر: دنیل ریکاردو پشیمان از راندن برای رنو


فرمول یک ایران – مارک وبر راننده سابق فرمول یک و تیم ردبول بیان کرده است که دنیل ریکاردو مطمئنا خودش را بابت ترک ردبول و پیوستن به رنو سرزنش می کند. پس از پنج سال تقریبا تحسین بر انگیز، ریکاردو استرالیایی تصمیم گرفت که تیم ردبول را ترک کند و به تیم رنو که به مراتب ضعیف تر از تیم ردبول بود بپیوندد. سال اول همکاری رنو و ریکاردو با چالش های زیادی...

فرمول یک ایران – مارک وبر راننده سابق فرمول یک و تیم ردبول بیان کرده است که دنیل ریکاردو مطمئنا خودش را بابت ترک ردبول و پیوستن به رنو سرزنش می کند.

پس از پنج سال تقریبا تحسین بر انگیز، ریکاردو استرالیایی تصمیم گرفت که تیم ردبول را ترک کند و به تیم رنو که به مراتب ضعیف تر از تیم ردبول بود بپیوندد. سال اول همکاری رنو و ریکاردو با چالش های زیادی همراه بوده است چونکه این تیم سازنده از تیمی که پشتیبانی می کند(مکلارن) نیز در جدول در جای پایینتری قرار گرفته است. دنیل تا به الان در این فصل چهار بار از مسابقه کنار رفت و در مسابقه سنگاپور نیز نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند مخصوصا بعد از تخطی رنو در مرحله تعیین خط که باعث شد او مسابقه را از جایگاه آخر شروع کند و مسابقه کابوس وارانه ای را داشته باشد، حال مارک وبر هموطن او در این مورد بیان کرده است:

او در ردبول بود و کاشکی که هم در آنجا باقی می ماند زیراکه آنها تیم بهتری بودند. البته که موضوعات اقتصادی مرتبط با قرارداد وی مطرح بود اما به هرحال ردبول عدد و رقمی که به او پیشنهاد می کرد آنقدر هم از عدد رنو قرار نبود کمتر باشد.

او الان از این قرارداد دوساله در رنو پشیمان است و بهتر است که این پشیمانی را الان فراموش کند. رانندگان جوان زیادی در صحنه رقابت حضور دارند و اتفاقات زیادی می تواند در طی دوسال بیفتد، شما پیش خودتان فکر می کنید که موردی ندارد و من به اندازه کافی وقت دارم ولی یک دقیقه بعد می بینید که فرد دیگری جای شما را در تیم خواهد گرفت.

مارک وبر: دنیل ریکاردو پشیمان از راندن برای رنومارک وبر: دنیل ریکاردو پشیمان از راندن برای رنو والتری بوتاس و دنیل ریکاردو

دنیل ریکاردو به تازگی به رنو هشدار داده است که:

اگر (در سال بعد) نسبت به امسال عقبگرد داشته باشیم این دیگر آنچیزی نیست که من انتظارش را داشتم. ایده آل ماجرا این است که ما به جلو پیش می رویم و من با رنو می مانم اما اوضاع به مانند دوران ردبول شده است، پنج سال منتظر ماندن و نتیجه نگرفتن برایم کافی بود.

من واقعا دوست داشتم که با ردبول قهرمان جهان می شدم چونکه آنها مرا به فرمول یک وارد کردند و اینطوری می شد یک داستان رویایی را نوشت اما حالا کل ماجرای در رنو بودن در بهترین حالت باعث می شود که در 2021 دوباره با آنها تمدید کنم به این خاطر که اوضاع در حال پیشرفت است و ما می توانیم یک شانس واقعی داشته باشیم (اشاره به تغییر قوانین سال 2021) اما اگر اوضاع طور دیگری رقم بخورد و عقبگرد داشته باشیم و مثبت به نظر نرسد آنوقت من راهم را از آنها جدا خواهم کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس