رونمایی زیدان از رئال مادرید ب ورژن 2019/20


رونمایی زیدان از رئال مادرید ب ورژن 2019/20

زیدان می‌خواهد تئوری‌های موفقیت آمیز خود در فصل 2016/17 را این بار نیز تکرار کند.

طرفداری- زیدان می‌خواهد لالیگا را ببرد چرا که این موضوع در اولویت اهدافش قرار دارد و همانطور که وی گفت همه چیز به پیش بردن گام به گام کار است.

به گزارش مارکا، زیدان در اولین فصلی که از ابتدای فصل سکان هدایت کهکشانی‌ها را به عهده گرفت توانست تیم را جوری مدیریت کند که حاصل آن قهرمانی در اروپا و اسپانیا باشد. حالا مرد فرانسوی به دنبال تکرار طرح خود به امید اتفاق افتادن دوباره موفقیت‌های پیشین خود است.

تغییر در ترکیب بخشی از آن فصل بود و در پایان فصل تیمی وجود داشت که به نام رئال "مادرید ب" شناخته می‌شد که به عنوان یکی از ارکان کلیدی موفقیت‌های آن فصل لوس بلانکوس نام برده شد. کیکو کاسیا، دنیلو، هامس رودریگز، ایسکو، متئو کواچیچ، مارکو آسنسیو و آلوارو موراتا بخشی از آن تیم بودند که فصل 2016/17 موفق به کسب دوگانه شدند. حالا با گذشت زمان چهره‌ها تغییر کرده اند ولی بازیکنان فعلی توانایی انجام همان کار را دارند. والورده ارزشش در میانه میدان را به اثبات رسانده درست همانند وینیسیوس و رودریگو که در خط حمله این کار را انجام داده اند. سرخیو راموس، کاسمیرو و تونی کروس به نظر مهره‌های غیرقابل جانشین تیم زیدان هستند ولی مهره‌های دیگر در بازی گذشته تغییر کرده بودند. آرئولا، ادر میلیتائو، ناچو، والورده، لوکاس وازکز، وینیسیوس جونیور و لوکا یوویچ به ترکیب اضافه شده بودند. تیم ب برای فصل 2019/20 درحال شکل گیری است و امیدوار هستند تا مانند تیم پشتیبانی که زیدان در فصل 2016/17 داشت، رئال مادرید را به موفقیت برسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه