یک نفر در تصادف جاده میاندوآب - مهاباد جان باخت


یک نفر در تصادف جاده میاندوآب - مهاباد جان باخت

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: بر اثر تصادف رانندگی در محور میاندوآب به مهاباد یک نفر جان خود را از دست داده و 2 نیز مصدوم شدند.

علی مولایی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصادف عصر امروز و بر اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه کامیون با یک دستگاه تانکر حمل بنزین با یکدیگر به وقوع پیوست.
وی با بیان اینکه ماموران آتش‌نشانی این شهرستان پس از کسب اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله به محل سانحه اعزام شدند افزود: راننده یکی از این خودروها به علت شدت حادثه در دم جان باخت و 2 نفر دیگر از سرنشینان آنها مجروح شدند که توسط عوامل فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ میاندوآب بعد از اقدامات پزشکی لازم به بیمارستان عباسی این شهرستان انتقال داده شدند.
وی افزود: برای جلوگیری از انفجار احتمالی بار بنزین تانکر حادثه دیده بلافاصله تخلیه شد.
«مولایی» گفت: مسوولان این شهرستان از جمله فرماندار و شهردار نیز برای مدیریت بیشتر این حادثه در محل حضور پیدا کردند.
محورهای مواصلاتی مهاباد به ویژه محور مهاباد - میاندوآب از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ در سال جاری سوانح رانندگی زیادی در این محور به وقوع پیوسته که موجب کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان شده است.
اقدامات مربوط به چهار بانده شدن این محور ۴۵ کیلومتری بیش از ۱۰ سال است آغاز شده ولی هنوز به پایان نرسیده است.
۲ روز پیش نیز در محور میاندوآب به ملکان بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پرشیا به گاردریل کنار جاده یک نفر جان باخت و سه نفر دیگر مجروح شدند.

۹۸۷۱/۶۱۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی