بازی Marvel’s Spider-Man پرفروش‌ترین اثر انحصاری PS4 تاکنون بوده است


بازی Marvel’s Spider-Man پرفروش‌ترین اثر انحصاری PS4 تاکنون بوده است

در گزارشی جدید مشخص شد که بازی Marvel’s Spider-Man به همراه God of War دو عنوان پرفروش و انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 تا به امروز بوده‌اند.عناوین انحصاری سونی در این نسل از کنسول‌ها نه تنها با نظر مثبت اکثر منتقدین روبه رو شدند، بلکه در فروش جهانی نیز بسیار موفق عمل کردند. به تازگی مت پیسکاتلا از تحلیل‌گران NPD نمودارهای فروش بهترین عناوین انحصاری...

در گزارشی جدید مشخص شد که بازی Marvel’s Spider-Man به همراه God of War دو عنوان پرفروش و انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 تا به امروز بوده‌اند.عناوین انحصاری سونی در این نسل از کنسول‌ها نه تنها با نظر مثبت اکثر منتقدین روبه رو شدند، بلکه در فروش جهانی نیز بسیار موفق عمل کردند. به تازگی مت پیسکاتلا از تحلیل‌گران NPD نمودارهای فروش بهترین عناوین انحصاری و همچنین جدول کُلی پرفروش‌ترین بازی‌ها بر کنسول پلی‌استیشن 4 در کشور امریکا تا به امروز را منتشر کرد که نشان از موفقیت انحصاری‌های سونی در این نسل دارد.

بازی Marvel’s Spider-Man در صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین انحصاری PS4 جای خوش کرده و پس از آن نیز بازی‌های God of War و Horizon: Zero Dawn قرار گرفتند. در آخرین آمار و ارقام منتشر شده اسپایدر-من 13.2 میلیون نسخه فروش کرده بود و خدای جنگ و هورایزن نیز از مرز 10 میلیون نسخه گذشته بودند.

نکته شگفت‌انگیز در آنجاست که هر سه بازی توانستند بیشتر از بازی Uncharted 4 فروش کنند که یکی دیگر از عناوین انحصاری جذاب سونی در این نسل بود. به علاوه در لیست شاهد حضور بازی Days Gone پس از Bloodborne هستیم که با وجود نقدهای متوسط و نه چندان عالی که بازی دریافت کرد، توانست فروش بسیار خوبی را در این مدت کسب کند.

پیسکاتلا همچنین جدول فروش کُلی بهترین بازی‌هابر روی کنسول پلی‌استیشن 4 را نیز منتشر کرد که بدون هیچ جای تعجبی، بازی‌های GTA V و Red Dead Redemption 2 جایگاه اول و دوم را در اختیار دارند. پس از این دو نیز بازی‌های Call of Duty WW2 و Call of Duty: Black Ops 4 قرار گرفتند در حالی که بازی Marvel’s Spider-Man در جایگاه ششم و میان دو بازی Call of Duty: Black Ops 3 و Call of Duty: Infinite Warfare قرار گرفته است. پس از آن نیز نوبت God of War در رتبه هشتم است.

در انتها باید اشاره کرد که جداول فروش بر اساس نرخ دلار تنها در کشور ایالات متحده امریکا تنظیم شده و بر اساس میزان نسخه به فروش رفته نیست.

بازی Marvel’s Spider-Man پرفروش‌ترین اثر انحصاری PS4 تاکنون بوده استبازی Marvel’s Spider-Man پرفروش‌ترین اثر انحصاری PS4 تاکنون بوده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)