پخش زنده نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از شبکه های قرآن و خلیج فارس


پخش زنده نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از شبکه های قرآن و خلیج فارس

نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به صورت زنده از شبکه سراسری قرآن و معارف سیما و شبکه استانی خلیج فارس به صورت زنده پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، همزمان با برگزاری نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در بندر عباس، این رخداد فرهنگی معنوی به طور زنده از شبکه های قرآن و معارف سیما و شبکه استانی خلیج فارس پخش می شود.

در این کنگره علمی و تبلیغی که همزمان با سالروز شهادت امام چهارم شیعیان حضرت امام علی بن الحسین(ع) برگزار می شود، شخصیت های بین المللی متعددی سخنرانی خواهند کرد.

آیت الله شیخ « عیسی قاسم » رهبر شیعیان بحرین سخنران ویژه این کنگره است و پرفسور « آنتوان بارا » محقق و نویسنده مسیحی سوری الاصل ساکن کویت و حجت الاسلام و المسلمین شیخ « هلال بن حسن » از اندیشمندان کشور عمان از دیگر مهمانان خارجی این برنامه می باشند.

این کنگره فردا صبح با قرائت پیام الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در سالن اجتماعات شهرک مروارید آغاز می شود و دکتر « بت کلیا » نماینده عاشوریان در مجلس شورای اسلامی و شیخ « عبدالجبار محرابی » عالم اهل سنت استان مازنداران در رابطه با شخصیت امام سجاد(ع) به ایراد سخن می پردازند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر « حبیب رضا ارزانی »، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر « محمد عبادی » نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عابدی رئیس سابق دانشگاه علوم قرآنی کشور، حجت الاسلام کفیل مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه از دیگر سخنرانان این کنگره هستند.

گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد(ع) هرساله ۲۵ محرم همزمان با شهادت امام چهارم شیعیان به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می شود.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش