آغاز مسابقات تکواندو خردسالان با پیروزی تیم‌های گیلان و عجبشیر در رشت


آغاز مسابقات تکواندو خردسالان با پیروزی تیم‌های گیلان و عجبشیر در رشت

رشت - ایرنا - رقابت های تکواندو خردسالان پسر منطقه یک کشور از روز جمعه با انجام هفته هفتم و پیروزی تیم‌های گیلان و عجبشیر در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، حدود ۲۷۰ تکواندوکار در قالب ۹ تیم از استان‌ های آذربایجان‌ غربی، آذربایجان‌ شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان حضور دارند که در قالب تیم های آکادمی منتظران، هیات تکواندو استان همدان، باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای دادگستری ارومیه، هیات تکواندو استان اردبیل، هیات تکواندو شهرستان سنندج، هیات تکواندو شهرستان عجبشیر، هیات تکواندو شهرستان سقز، هیات تکواندو شهرستان مرند و هیات تکواندو استان گیلان با هم رقابت می کنند.

تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها ، طی هفته های هفتم ، هشتم و نهم (پایانی) با هم به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت تیم های اول و دوم این منطقه ، به مرحله نهایی مسابقات تکواندو خردسالان پسر کشور صعود می کنند.

در بازی های انجام شده از هفته هفتم این رقابت ها نیز تیم های آکادمی منتظران و هیات تکواندو شهرستان عجبشیر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم عجبشیر موفق شد با نتیجه شش بر چهار حریفش را شکست دهد.

در دیگر دیدار برگزار شده از هفته هفتم این مسابقات، تیم های هیات تکواندو استان های گیلان و همدان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم گیلان با نتیجه ۱۰ بر صفر حریفش را شکست داد تا صدرنشینی خود را در این رقابت ها ادامه دهد.

در هفته هشتم این مسابقات که عصر جمعه در رشت پیگیری خواهد شد، تیم هیات تکواندو شهرستان مرند با قرعه استراحت روبرو شده و در سایر دیدارها نیز تیم آکادمی منتظران با هیات تکواندو استان اردبیل، تیم هیات تکواندو استان همدان با تیم هیات تکواندو شهرستان عجبشیر، تیم هیات تکواندو استان گیلان با باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای دادگستری ارومیه و تیم هیات تکواندو شهرستان سقز با تیم هیات تکواندو شهرستان سنندج دیدار می کنند.

همچنین در هفته نهم و پایانی که غروب جمعه در خانه تکواندو گیلان در رشت برگزار خواهد شد، تیم هیات تکواندو استان اردبیل استراحت می کند و در سایر بازی ها ، تیم آکادمی منتظران با تیم هیات تکواندو استان همدان، تیم هیات تکواندو شهرستان عجبشیر با باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای دادگستری ارومیه، تیم هیات تکواندو شهرستان مرند با تیم هیات تکواندو شهرستان سنندج و تیم هیات تکواندو استان گیلان با تیم هیات تکواندو شهرستان سقز رو در رو خواهند شد.

تا پایان دیدارهای هفته ششم رقابت های تکواندو منطقه یک خردسالان پسر کشور (جام غنچه های تکواندو) تیم هیات تکواندو استان گیلان با کسب ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، هیات تکواندو شهرستان عجبشیر با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه دوم است و آکادمی منتظران نیز با ۱۱ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام