الگوگیری از فرهنگ جهاد رمز پیروزی در دفاع مقدس بود


الگوگیری از فرهنگ جهاد رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

زاهدان- ایرنا- امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: الگوگیری جوانان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی از فرهنگ جهاد و شهادت رمز پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود.

مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: الگوگیری از فرهنگ جهاد و شهادت باعث پیروزی ملت ایران در مقابل رژیم بعث عراق که مورد حمایت ۴٣ کشور بود، شد.

وی بیان کرد: در سایه‌ی‌ جهاد در راه خداوند، امور دین و دنیای مسلمانان اصلاح و سعادت دنیا و آخرت نصیب آنان می‌شود.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با تاکید بر پیروی امت اسلام از دستورات خداوند و پیامبر(ص)گفت: چنانچه مسلمانان به جهاد قیام نکنند، کفر، ظلم و فساد جامعه را فرامی‌گیرد و ستمگران و مستبدان بر زندگی آنان و نیز جامعه بشری مسلط می‌شوند.

وی بیان کرد: کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندارید،‌ بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان رزق می‌گیرند.

مولوی کریم زایی تصریح کرد: دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال اختلاف انداختن بین مسلمانان و کم رنگ کردن دستورات اسلام هستند و از اینکه بین کشورهای اسلامی اختلاف و درگیری باشد خوشحال و از اتحاد و وحدت بین مسلمانان ناراحت و نگران هستند.

وی افزود: طبق دستورات اسلام و احکام الهی هنگامی که دشمنان به ناحیه‌ای از کشور اسلامی حمله کنند، بر تمام مسلمانان واجب است در مقابل آنان از دین، کشور، شرف و ناموس خود دفاع کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تاکید کرد: در هر جامعه‌ای که فرهنگ جهاد و شهادت در آن حاکم باشد آن جامعه در مقابل هرگونه تهاجم و تهدیدی پیروز است.

۷۳۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها