حمله رشید مظاهری به رکورد حسینی


حمله رشید مظاهری به رکورد حسینی

در صورتی که رشید مظاهری دروازه اش را در یک ساعت ابتدایی بازی با پارس جنوبی بسته نگه دارد، از رکورد سیدحسین حسینی عبور کرده و عنوان بیشترین میزان کلین شیت در لیگ ایران را به نام خود ثبت می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم تراکتور این فصل با دروازه بانی رشید مظاهری عملکرد بسیار خوبی را در فاز دفاعی ثبت کرده است. این دروازه بان باتجربه که در ذوب آهن عملکرد خوبی داشت و به تیم ملی هم رسید، در پنج بازی ابتدایی لیگ نوزدهم 5 کلین شیت ثبت کرده و حالا امیدوار است با انجام یک کلین شیت دیگر در بازی با پارس جنوبی جم، به رکورد سیدحسین حسینی برسد.

بیشتر بخوانید:

دروازه بان استقلال مصدوم شد

حسینی موفق شد در لیگ هجدهم 847 دقیقه دروازه اش را بسته نگه دارد و با شکستن رکورد دروازه بان های دیگر، بیشترین میزان کلین شیت را به نام خود ثبت کند. او در بازی با سایپا به این رکورد دست یافت و امیدوار بود که دقایق بسته نگه داشتن متوالی دروازه اش را به 100 دقیقه نیز برساند اما این اتفاق رخ نداد.

حالا مظاهری فارغ از پنج کلین شیت با پیراهن تراکتور، 430 دقیقه کلین شیت با لباس ذوب آهن را هم دارد. او پس از این که در دقیقه 20 بازی با صنعت نفت گل خورد، دیگر هیچ گلی را دریافت نکرده و رکورد 790 دقیقه کلین شیت را به نام خود ثبت کرده است.

این گلر در صورتی که تا دقیقه 57 بازی با پارس جنوبی بتواند از دروازه تیمش محافظت کند، به آمار سیدحسین می رسد و پس از آن رکوردی جدید را به نام خود ثبت می کند؛ کاری بسیار سخت که رشید امیدوار است در مقابل هواداران تیمش آن را انجام دهد.

آخرین گلی که مظاهری خورد، در بازی با صنعت نفت و 180 روز پیش بود؛ یعنی حدود 6 ماه است که این دروازه بان طعم گل خوردن در بازی های لیگ برتر را نچشیده و باید دید سرانجام چه کسی دروازه او را باز خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج