کیانی: تراکتور میلیاردی خرج می‌کند و امیدوارم طلبم را بدهند/ حاضر بودم خودم مصدوم شوم ولی ترابی آسیب نبیند


کیانی: تراکتور میلیاردی خرج می‌کند و امیدوارم طلبم را بدهند/ حاضر بودم خودم مصدوم شوم ولی ترابی آسیب نبیند

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: در صحنه‌ای که روی پای مهدی ترابی تکل زدم، پایم را عقب کشیدم و به هیچ‌عنوان قصد آسیب‌زدن به این بازیکن را نداشتم.

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: در صحنه‌ای که روی پای مهدی ترابی تکل زدم، پایم را عقب کشیدم و به هیچ‌عنوان قصد آسیب‌زدن به این بازیکن را نداشتم.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از تسنیم، مهدی کیانی با اشاره به پیروزی تیمش برابر پرسپولیس و اینکه آیا بازی روز گذشته برای آنها جنبه یک بازی انتقامی را داشت، گفت: به هر حال ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم و از طرفی دوست داشتیم نتایجی که فصل گذشته برابر پرسپولیس گرفتیم را جبران کنیم. در دو بازی گذشته هم چهار امتیاز از دست داده بودیم و در وزرشگاه آزادی به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم. خدا را شکر که یک بازی خوب و هدفمند انجام دادیم و سه امتیاز مهم در زمین پرسپولیس گرفتیم.

وی در ارتباط با خطایی که روی مهدی ترابی انجام داد، تاکید کرد: شدت تکل من زیاد بود ولی به هیچ عنوان قصد آسیب رساندن به ترابی را نداشتم و پایم را جمع کردم. من در آخرین لحظه پایم را جمع کردم و زانویم را سپر قرار دادم تا ترابی مصدوم نشود، باور کنید حاضر بودم خودم مصدوم شوم ولی آسیبی به ترابی نرسد. داور هم در نهایت کارت زرد نشان داد ولی آن صحنه اخراج نداشت.

کیانی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی و برخوردی که با ترابی در محوطه جریمه داشت، تصریح کرد: شاید برخی از روی تعصب صحبت می‌کنند ولی من در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم. من با ترابی تنه به تنه شدم و قرار نیست اجازه بدهیم تا بازیکن راحت به سمت دروازه برود و گل بزند. در یک صحنه بشار رسن با کف پا به شکم من ضربه زد که فکر می‌کنم آن صحنه اخراج داشت.

هافبک دفاعی سپاهان با اشاره به درخشش استنلی کی‌روش در این بازی گفت: تیم ما در فاز تهاجمی بازیکنان بسیار خوبی دارد و کی‌روش و قربانی بهترین مهاجمان لیگ هستند. گل کی‌روش هم یک گل اروپایی بود و امیدوارم مهاجمان ما در بازی‌های بعدی هم گل بزنند.

وی در ارتباط با محرومیت سعید آقایی قبل از این بازی گفت: آقایی جوانی کرد و آن عکس را منتشر کرد ولی می خواست تعصبش را به سپاهان نشان دهد. آقایی نیت خاصی نداشت.

کیانی در خصوص بازی تیمش برابر خیبر خرم‌آباد در جام حذفی خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که هم‌زبان‌هایم را از نزدیک خواهم دید. ما بازی سختی با خیبر داریم و هواداران این تیم به‌خوبی از خیبر حمایت می‌کنند. امیدوارم که لرستان هم به زودی در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا طلبش را از این باشگاه دریافت کرده است؟» عنوان کرد: من به احترام هواداران تراکتور هیچ‌وقت در مورد طلبم صحبت نکردم. من 11 سال در تبریز بودم، قرار بود مالیات قراردادم را بدهند ولی این کار انجام نشد و خودم 400 میلیون مالیات دادم. تراکتور در حال حاضر از لحاظ مالی شرایط خوبی دارد و میلیاردی خرج می‌کند، امیدوارم طلبم را بدهند ولی اگر این اتفاق هم رخ ندهد به احترام هوادارن سکوت می‌کنم.

4416

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی