اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل بابل


اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل در استان مازندران، شهرستان بابل، بخش بابل کنار، دهستان دراز کلا، روستای تیرکن، کوچه گلشن 2 واقع شده است. روستای سرسبز و هدف گردشگری تیرکن از توابع بخش بابل کنار، شهرستان بابل، استان مازندران می باشد که در فاصله 40 کیلومتری جنوب بابل واقع شده است. از نظر آب و […] نوشته اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل بابل اولین بار در جامع...

اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل در استان مازندران، شهرستان بابل، بخش بابل کنار، دهستان دراز کلا، روستای تیرکن، کوچه گلشن ۲ واقع شده است. روستای سرسبز و هدف گردشگری تیرکن از توابع بخش بابل کنار، شهرستان بابل، استان مازندران می باشد که در فاصله ۴۰ کیلومتری جنوب بابل واقع شده است. از نظر آب و هوایی فصل های بهار و پاییز بهترین زمان سفر به این منطقه جنگلی و بسیار زیبا می باشد.مجموعه تفریحی، گردشگری و اقامتی عادل شامل ۳ کلبه چوبی ۶ نفره با امکاناتی نظیر آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی ) و حمام اختصاصی است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۸ گردشگر را دارد. یک کلبه فاقد تخت خواب و دارای ۴ سرویس کف خواب و ۲ اتاق خواب می باشد، دو کلبه دیگر علاوه بر ظرفیت کف خواب دارای ۲ تخت دونفره (دبل) نیز هستند.

دهکده رویایی عادل با قرار گرفتن در قلب جنگل های سرسبز هیرکانی محل مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت در میان طبیعت بکر مازندران می باشد و هم چنین صدای دلنیشین گذر آب از اطراف کلبه فضای روح نواز و آرامش بخشی را ایجاد کرده است.از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به راهنمای محلی تورهای گردشگری، وسایل گرمایشی مانند پتو و تشک ( در مجموع فقط برای ۱۲ نفر ) و سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپیلیت ( بخاری گازی و کولر گازی ) اشاره کرد.
رستوران این مجموعه در حال ساخت می باشد و به زودی افتتاح می شود اما اکنون چنانچه مهمانان عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه می توانند از انواع غذاهای سنتی و ویژه محلی همچون مرغ ترش محلی، کوکو سبزی، میرزاقاسمی، جوجه، کباب چنجه، ماهی قزل آلا و … سفارش دهند و میل نمایند.

روستای سرسبز و بسیار زیبا تیرکن دارای مناطق جنگلی و خوش آب و هوا و از همه مهم تر آبشار دیدنی هفت آبشار تیرکن می باشد که طبیعت بکر آن همه ساله توجه طبیعت دوستان و جنگل نوردان فراوانی را به سوی خود جلب می کند. سد سنبل رود، سد لفور، جنگل جوارم، تپه باستانی گردکوه، دریاچه گل پل، چشمه آب معدنی سنگ بن و … از دیدنی ترین جاذبه های این منطقه می باشند.

اقامت برای کودکان کمتر از ۶ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل بابل

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم:
فاصله تا مرکز شهر بابل : ۴۱.۴ کیلومتر ( ۵۷ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری : ۹۹.۱ کیلومتر (۱ ساعت و ۴۷ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن قائم شهر : ۴۹.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۹ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری بابل : ۴۳.۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲ دقیقه )
فاصله تا هفت آبشار : ۱.۵ کیلومتر ( ۳ دقیقه )
فاصله تا سد سنبل رود : ۲۷ کیلومتر ( ۴۳ دقیقه )
فاصله تا سد لفور (البرز) : ۳۴.۴ کیلومتر ( ۵۷ دقیقه )
فاصله تا جنگل جوارم : ۵۰ کیلومتر ( ۱ ساعت )
فاصله تا تپه باستانی گردکوه : ۵۰.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه )
فاصله تا بابلسر ( دریای خزر ) : ۶۲.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه )
فاصله تا دریاچه گل پل : ۴۹.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه )
فاصله تا چشمه آب معدنی سنگ بن : ۷۰.۵ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۳۴ دقیقه )
آدرس: استان مازندران ، شهر بابل ، بخش بابل کنار، دهستان دراز کلا، روستای تیرکن، کوچه گلشن ۲

اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل بابل
اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل بابل
اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل بابل
اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل بابل
اقامتگاه بوم گردی کلبه عادل بابل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا