قیمت هر کیلو مارچوبه؛ 400 هزار تومان


قیمت هر کیلو مارچوبه؛ 400 هزار تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار تهران می‌گوید: در حال حاضر هر کیلو مارچوبه به قیمت 400 هزار تومان در واحدهای صنفی لوکس و در شمال تهران عرضه و فروخته می‌شود. نوشته قیمت هر کیلو مارچوبه؛ 400 هزار تومان اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اخیرا گیاه مارچوبه بیشتر از قبل مورد توجه برخی مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

در همین راستا رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت مارچوبه در بازار چقدر است؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت مارچوبه را نمی‌توان تعیین کرد و سقفی برای آن قائل شد. قیمت این نوع سبزی در نرخ نامه اتحادیه وجود ندارد؛ چرا که این سبزی مورد استفاده برخی از اقشار خاص است و در مناطق لوکس نیز عرضه می‌شود.

اسدالله کارگر افزود: در فصل بهار و نوبرانه نیز قیمت گوجه سبز و چاقاله بادام افزایش می‌یابد. اما مارچوبه را نمی‌توان جزء این قاعده قرار داد. این گیاه به دلیل عدم واردات انبوه قیمت مشخصی ندارد.

او در ادامه اظهار کرد: به نظر می‌رسد به محض اینکه واردات این گیاه رسمی و به طور انبوه وارد شود قیمت آن نیز متعادل خواهد شد. در حال حاضر هر کیلو مارچوبه به قیمت ۴۰۰ هزار تومان در واحدهای صنفی لوکس و در شمال تهران همانند مرکز تجاری پالادیوم و مرکز میوه و تره بار تجریش عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز