بیوگرافی علی یاسینی و آشنایی بیشتر با این خواننده جوان


علی یاسینی خواننده ی جوان پاپ می باشد، که شروع فعالیت او در هنر موسیقی به سال 94 باز می گردد، که اولین ترانه خود را با نام افسردگی روانه بازار ساخت، او متولد روز چهارده آذر ماه 1373 در تهران است، برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی علی یاسینی، خواننده ی نسل جوان در ادامه با ما همراه باشید. بیوگرافی علی یاسینی خواننده ی نسل جوان علی یاسینی خواننده ی...

علی یاسینی خواننده ی جوان پاپ می باشد، که شروع فعالیت او در هنر موسیقی به سال ۹۴ باز می گردد، که اولین ترانه خود را با نام افسردگی روانه بازار ساخت، او متولد روز چهارده آذر ماه ۱۳۷۳ در تهران است، برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی علی یاسینی، خواننده ی نسل جوان در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی علی یاسینی خواننده ی نسل جوان

علی یاسینی خواننده ی جوانی که چند سالی است به تازگی وارد دنیای جادویی و پر جاذبه موسیقی شده است، حتما نام او را شنیده اید، وی به همراه شهاب مظفری آهنگ زیبای « وای وای» را اجرا کرد و به شهرت فراوانی هم دست پیدا نمود. در ادامه بیوگرافی علی یاسینی ما را همراهی کنید.

وی متولد شده در تهران، و در تاریخ ۱۴ آذر ماه ۱۳۷۳ در یک خانواده ی چهار نفره است، او دوران کودکی خود را به همراه خواهر بزرگش گذراند، او اولین قدم خود را برای رسیدن به این هدف بزرگ و رویایی با گیتار برداشت، و اکنون علاوه بر خوانندگی آهنگساز و ترانه سرایی موفق می باشد، که بیش تر آثار خودش را خودش از هر لحاظ ساپورت می کند و جزء خوانندگانی محسوب می شود که تمام ترانه هایش را خود او نوشته است.

بیوگرافی علی یاسینی و آشنایی بیشتر با این خواننده جوان

بیوگرافی علی یاسینی و آشنایی بیشتر با این خواننده جوان

علی یاسینی علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی و میکس مسترینگ نیز انجام می دهد، که سابقه آهنگسازی برای خوانندگان بسیاری را دارد، که از این همکاری ها می توان به چند نمونه زیر، ترانه «عکس قدیمی» برای شهاب مظفری، «یه چیزی میگه» نه برای یاسین ترکی، و ترانه و آهنگسازی برای آهنگ «منو اصلا ندید» محمد رضا گلزار اشاره کرد.

او هم چنین سابقه همکاری با مسیح و آرش ، و مهدی جهانی را دارا می باشد، که یکی از پر طرفدارترین گروه های موسیقی می باشند، که این تحول عظیمی در شهرت و محبوبیت او ایجاد کرد.

بیوگرافی علی یاسینی و آشنایی بیشتر با این خواننده جوان

او که در سن دوازده سالگی سال ۱۳۸۷ از یادگیری گیتار شروع و به ترانه سرایی نیز علاقه مند و مشغول شد، توانست بعد از گذشت چند سال در سن هفده سالگی با همکاری مسعود جهانی آهنگساز بزرگ اولین اثر موسیقیایی خود را با نام «افسردگی »به آرشیو موسیقی ایران بیافزاید، او دومین آهنگ خود را در سال ۱۳۹۵ به نام «تلخ » را با همکاری مسعود جهانی انتشار داد، شهرت او را در میان مردم فراگیر کرد، که بیش تر از دویست هزار نفر در عرض چند روز بازدید کننده داشته، و لایک های بسیاری خورده که این موضوع دلیل بر محبوبیت او می باشد، وی اکنون با شرکت فرهنگی و هنری آراد کار خود را ادامه می دهد.

بیوگرافی علی یاسینی و آشنایی بیشتر با این خواننده جوان

بیوگرافی و علاقه های علی یاسینی

تیم فوتبالی مورد علاقه اش در ایران پرسپولیس، و در خارج بارسلونا می باشد، هدف آهنگسازی در سطح بین المللی را دارد.

از موفقیت هایی که او به دست آورده و می توان نام برد، درخشش او بر روی صحنه تالار وزارت کشور، در اسفند ۱۳۹۷ و در سن ۲۲ سالگی بود.

او که از نواختن گیتار شروع نمود، اینک علاوه بر گیتار، قابلیت نواختن سه تار، پیانو، کیبورد، گیتار بیس را دارد، او خواننده ی جوان کشور دارای ۱۹۳ سانتی متر قد و ۸۵ کیلوگرم وزن می باشد.

وی بنا به بیان خودش بیش تر وقت خود را به تمرین آهنگ ها و ترانه هایش می گذراند، و توجه زیادی به دنبال کنندگان اینستاگرام در صفحه شخصی خود دارد، او زمان فراغت خود را به حرف زدن و گفت و گو با دنبال کننده ها در فضای مجازی صرف می کند.

بیوگرافی علی یاسینی و آشنایی بیشتر با این خواننده جوان

ترانه های علی یاسینی

افسردگی نگاه نرو یه وقتایی بارون می خندم خنده هامو دوست داشت تلخ کجایی یه ثانیه بی تغییر تو دیوونه بودی تهران مثل برف بعد تو نترس ازم دور شین این روزا اگه به من بود انگار نه انگار راه بیا راجبش نگید جنگ ما باهم خاطره داریم به چی زل می زنی وای وای ( شهاب مظفری و علی یاسینی)
بیوگرافی علی یاسینی و آشنایی بیشتر با این خواننده جوان

نسل جوان علاقه بسیاری به موزیک دارند، به طوری که بزرگترین آرزوی قلبی و واقعی بیش تر این گروه سنی موفقیت در خوانندگی می باشد، انواع موسیقی در هر سبک و ریتمی که دارد می تواند مخاطبان خود را جذب کرده و آرامش بخش آنان گردد، ما در این پست به معرفی یکی از چهره های جوان پرداخته ایم، که امیدواریم از مطالعه بیوگرافی علی یاسینی لذت برده باشید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان