مکلارن در 2020 تغییرات بنیادی خواهد کرد


فرمول یک ایران – مدیر فنی مکلارن، جیمز کی می‌گوید که این تیم در 2020 تغییراتی بنیادی خواهد کرد و آن‌ها به دنبال تغییر فلسفه تیم هستند. مکلارن بالاخره توانست در فصل 2019 کمی پیشرفت کند و حالا این تیم در جایگاه چهارم قهرمانی تیمی است و در حال حاضر با رنو – تیم پنجم – 22 امتیاز فاصله دارد اما رسیدن به سه تیم برتر هنوز بسیار دور از ذهن است. تیم...

فرمول یک ایران – مدیر فنی مکلارن، جیمز کی می‌گوید که این تیم در 2020 تغییراتی بنیادی خواهد کرد و آن‌ها به دنبال تغییر فلسفه تیم هستند.

مکلارن بالاخره توانست در فصل 2019 کمی پیشرفت کند و حالا این تیم در جایگاه چهارم قهرمانی تیمی است و در حال حاضر با رنو – تیم پنجم – 22 امتیاز فاصله دارد اما رسیدن به سه تیم برتر هنوز بسیار دور از ذهن است.

تیم مکلارن در پیچ های سرعت پایین با مشکل رو به رو است و در طول فصل سعی می کرد که مشکل را حل کند و در نهایت در گرندپری اسپانیا، آپدیت جدیدی را به کار گرفتند که تاثیر چشمگیری در عملکرد MCL34 داشت.

با وجود تغییرت قوانین در 2021، جیمز کی معتقد است که باید در فصل آینده تغییرات بنیادی ایجاد کرد:

ما به فکر پیشرفت هستیم و به همین دلیل باید تغییرات بنیادی ایجاد کنیم.

تغییرات قوانین در 2021 اتفاق خواهد افتاد، ما به فکر آینده هستیم و می خواهیم بررسی کنیم که تحت چه شرایطی می توانیم عملکردمان را بهتر کنیم و قدم های خوبی را در راستای رسیدن به تیم های برتر برداریم. بقیه تیم ها هم کار مشابهی می کنند، پس فکر می کنم که تغییرات بنیادی نیاز است. اما با توجه به اعداد ارقامی که از ماشین می گیریم، فکر می کنم در جایگاه بدی نیستیم.

در پیست های مشابه سنگاپور، ما در کفی بسیار سریع هستیم، پس بهره‌وری لازم را داریم اما چسبندگی ماشین با تیم های هم‌رده تفاوت آنچنانی ندارد.

پس فکر می کنم اعداد ارقامی که می گیریم را تغییر ندهیم اما از لحاظ بنیادی کمی تغییر کنیم.

مکلارن در 2020 تغییرات بنیادی خواهد کردمکلارن در 2020 تغییرات بنیادی خواهد کرد کارلوس ساینز و لندو نوریس – آذربایجان 2019

مکلارن در حال حاضر در شرایط عجیبی است.

این تیم تاکید دارد که رقابت با رنو، تمرکزشان روی ماشین فصل بعد را از بین نمی برد اما با این وجود جایگاهش را حفظ کرده است.

2020 هم برای مکلارن فصل سختی خواهد بود چراکه باید جایگاهش را حفظ کند و برای تغییرات 2021 هم آماده شود. فصل آینده مشخص خواهد کرد که آیا مکلارن به جمع تیم های برتر بر می گردد یانه.

جیمز کی می گوید که پیشرفت در زمینه های مختلف، چالش بر انگیز خواهد بود:

این دوره تغییر است اما فکر نمی کنم که این دوره میانبر مشخصی داشته باشد.

گاهی اوقات می گویید که تلاش در این فصل کافیست. معمولا به خاطر اینکه فصل بدی داشتید یا شاید هم در شرایط خوبی باشید و یا تحت فشار نباشید و شرایط خاصی نداشته باشید.

فکر می کنم در این فصل برای ما، مسیر مثبت پیش روی تیم است.

فکر می کنم منطقی باشد که کمی بیشتر در این مسیر بمانیم و اطلاعات بیشتری به دست آوریم اما هم زمان روی فصل بعد هم تمرکز کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش