کشف 23 هزار لیتر روغن موتور و ضدیخ احتکارشده در زنجان


کشف 23 هزار لیتر روغن موتور و ضدیخ احتکارشده در زنجان

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان گفت: 23 هزار و 882 لیتر روغن موتور و ضدیخ احتکارشده به ارزش تقریبی بیش از چهار میلیارد و 600 میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان، کشف و ضبط شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی کسب خبر، مبنی بر احتکار کالا اساسی و عمومی مردم توسط یک محتکر موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار گرفت.
وی اظهار دداشت: با توجه به انجام کار اطلاعاتی، در این رابطه یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان مورد شناسایی قرر گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضای و با همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید به عمل آمد.
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی زنجان موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا، در مجموع این مقدار روغن موتور و ضد یخ احتکار شدهرا به دست آورند، اظهار داشت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت ها را بالا ببرند برابر قانون به شکل جدی و قاطعانه برخورد می کند.

کشف ۶۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط ۶۴۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده از توابع این استان به ارزش تقریبی بیش از ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سردار جهانبخش افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده حین کنترل خودرو های عبوری در مسیر ارتباطی خدابنده – بیجار، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو، موفق به کشف این میزان سیگار خارجی قاچاق شدند که در این رابطه متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس