تریلر سینمایی فصل سوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) را تماشا کنید


تریلر سینمایی فصل سوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) را تماشا کنید

فصل سوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) کمتر از یک هفته دیگر آغاز می‌شود و شما در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی جذاب آن را تماشا کنید. این تریلر بر روی نقشه و قهرمان جدید بازی تمرکز دارد. تریلر جدید فصل سوم بازی اپکس لجندز نه تنها شخصیت جدید بازی یعنی کریپتو (Crypto) را معرفی می‌کند،... نوشته تریلر سینمایی فصل سوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends)...

فصل سوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) کمتر از یک هفته دیگر آغاز می‌شود و شما در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی جذاب آن را تماشا کنید. این تریلر بر روی نقشه و قهرمان جدید بازی تمرکز دارد.

تریلر جدید فصل سوم بازی اپکس لجندز نه تنها شخصیت جدید بازی یعنی کریپتو (Crypto) را معرفی می‌کند، بلکه از نقشه کاملا جدید بازی نیز پرده برمی‌دارد؛ نقشه‌ای که بدون شک طرفداران را هیجان زده خواهد کرد.

تریلر فصل سوم به شکلی طراحی شده که بخش‌های مختلف مپ جدید بازی را نشان دهد. این نقشه که لبه دنیا (World’s Edge) نام دارد، در تریلر مذکور به شکل یک تصویر هنری نمایش داده شده اما بازیکنان تقریبا متوجه خواهند شد که باید منتظر چه چیزی باشند و این نقشه‌ چه عناصر جدیدی ارائه می‌دهد.

تریلر سینمایی فصل سوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) را تماشا کنیدتریلر سینمایی فصل سوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) را تماشا کنید

نمایی از نقشه World’s Edge

توصیف نقشه لبه دنیا کمی سخت است. در نگاه اول، متفاوت‌تر از آن چیزی است که تاکنون در بازی‌های بتل رویال مشاهده کرده‌ایم. این مپ دارای بخش‌های مختلفی است، از جمله یک منطقه بزرگ آتش فشانی و یک آسانسور فضایی. شما همچنین شاهد یک دکل هستید که گویی از زمین بیرون آمده و توسط کریستال‌های آبی محصور شده است. آن طور که به نظر می‌رسد، یک قطار در حال حرکت هم در نقشه وجود دارد که برای طرفداران بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

تریلر جدید فصل سوم بازی اپکس لجندز – Apex Legends

همان طور که مشاهده کردید، تریلر بر روی شخصیت‌های مختلف، خصوصا قهرمان جدید بازی یعنی کریپتو و همچنین میراژ تمرکز ویژه‌ای دارد.

برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند، اپکس لجندز یک نسخه فرعی از مجموعه تایتان فال (Titanfall) محسوب می‌شود و در سبک بتل رویال ساخته شده است. این بازی تا اینجا توانسته به یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدیویی سال 2019 و یکی از سودآورترین آثار شرکت EA تبدیل شود و در حال حاضر بیش از 50 میلیون بازیکن دارد. ناگفته نماند که این یک بازی رایگان (فری تو پلی) است و اگر به تجربه آن علاقه مند هستید، در اینجا می‌توانید آموزش نصب آن را مطالعه کنید.

فصل سوم بازی Apex Legends که فروپاشی یا بحران (Meltdown) نام دارد، از تاریخ 1 اکتبر (سه‌شنبه 9 مهر) آغاز خواهد شد. شما تا قبل از تاریخ مذکور، این فرصت را دارید که بهترین استفاده را از فصل دوم ببرید.

استودیوی ریسپاون به زودی جزئیات بیشتری از فصل سوم منتشر خواهد کرد. بازی اپکس لجندز هم‌اکنون بر روی رایانه‌ های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان