هازارد و فلیکس؛ در انتظار درخشش در اولین دربی/ دربی مادرید؛ دوئل شماره هفت‌ها


هازارد و فلیکس؛ در انتظار درخشش در اولین دربی/ دربی مادرید؛ دوئل شماره هفت‌ها

دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید در حالی امشب در یک دیدار حساس به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم امید امید زیادی به شماره هفت های خود یعنی ژوائو فلیکس و ادن هازارد بسته اند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید امشب در حالی به مصاف هم می‌روند که کهکشانی‌ها با 14 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و اتلتیکو تنها با یک امتیاز فاصله نسبت به آن‌ها و با 13 امتیاز در جایگاه دوم جدول لالیگا قرار دارد. جدال این دو تیم علاوه بر حساسیت جدولی اهمیت ویژه‌ای برای بازیکنان دو تیم نیز دارد. شاید بتوان مهم‌ترین تقابل بازیکنان در این بازی را به دو شماره هفت تازه وارد دو تیم یعنی ژوائو فلیکس و ادن هازارد اختصاص داد.

هازارد و فلیکس؛ در انتظار درخشش در اولین دربی/ دربی مادرید؛ دوئل شماره هفت‌ها

این دو نفر که در فصل جدید مسئولیت بزرگی را به دوش می‌کشند و پیراهن‌های شماره هفت تیم‌های خود را بر تن دارند، به دنبال تاثیرگذاری و درخشش در اولین دربی خود هستند.

هازارد دور از فرم مطلوب

هازارد که در تابستان و با یک انتقال پر سر و صدا به رئال مادرید پیوست، هنوز نتوانسته درخشش خود در چلسی را برای کهکشانی‌ها تکرار کند. او طی هفته‌های اخیر دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و همین موضوع باعث شد نتواند در دو بازی که به صورت فیکس به کار گرفته شد، فرم خوب خود را نشان دهد.

این ستاره بلژیکی پیش از این قابلیت‌های خود را به اثبات رسانده است اما با این وجود هنوز نتوانسته درخشش خاصی داشته باشد و این کریم بنزما بوده که طی هفته‌های اخیر به عنوان ستاره شماره یک رئال مادرید خود را نشان داده است.

هازارد سابقه درخشانی با چلسی در دربی‌های لندن داشته است. او همین چند ماه پیش موفق شد دو گل برای چلسی در فینال لیگ اروپا به ثمر برساند و زمینه‌ساز قهرمانی تیمش شود. همچنین او به طور کلی و در 19 تقابلی که با لباس آبی چلسی مقابل آرسنال داشته است 9 پیروزی،5 تساوی و 5 شکست کسب کرده است. هازارد در این 19 بازی هفت گل و یک پاس گل نیز از خود به ثبت رسانده است. با این وجود او هنوز نتوانسته گلی برای رئال مادرید در فصل جدید به ثمر برساند اما چه جایی بهتر از وندامترو پولیتانو برای ثبت اولین گل هازارد با لباس سفید لوس بلانکوس؟

هازارد و فلیکس؛ در انتظار درخشش در اولین دربی/ دربی مادرید؛ دوئل شماره هفت‌ها

ژوائو فلیکس و امید به تکرار معجزه نیوجرسی

آخرین شماره هفت لوس بلانکوس یعنی آنتوان گریزمان که در تابستان به بارسلونا پیوست طی سال‌های گذشته همواره ستاره اصلی تیم سیمئونه در رقابت‌های دربی بوده است.

بعد از گریزمان حالا پیراهن شماره هفت اتلتیکومادرید به ژوائو فلیکس پرتغالی رسیده است. او پس از انتقال از بنفیکا به اتلتیکو، تبدیل به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد. فلیکس 19 ساله در دربی پیش فصل در نیوجرسی امریکا عملکردی فوق‌العاده داشت و باعث شده هواداران اتلتیکو در این بازی نیز امید زیادی به او داشته باشند.

منبع: مارکا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی