حضور 14 زنجانی در مسابقات سراسری قرآن


حضور 14 زنجانی در مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ 14 نفر از متسابقین زنجانی در چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن که در اصفهان برگزار می‌شود، حضور دارند.

حضور 14 زنجانی در مسابقات سراسری قرآنبه گزارش ایکنا از زنجان، چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از 6 تا 21 مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود که از استان زنجان 14 نفر در این مسابقات حضور دارند.

مسابقات در بخش برادران از ششم تا یازدهم مهر در ۸ رشته همخوانی، همسرایی، دعاخوانی، اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل، ۲۰ و ۱۰ جزء و در بخش بانوان از یازدهم تا نوزدهم مهرماه در ۷ رشته همخوانی، همسرایی، دعاخوانی، ترتیل، قرائت، حفظ کل، ۲۰ و ۱۰ جزء برگزار خواهد شد.

5 خانم زنجانی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند و 3 نفر آقا نیز در رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ 10 جزء و دعاخوانی به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه گروه تواشیح حبل‌المتین نیز با 6 نفر در این مسابقات حاضر شده است.

برگزیدگان چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل و قرائت به سی و هفتمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا