مجوز ساخت بندر صیادی «پزم» کنارک تمدید شد


مجوز ساخت بندر صیادی «پزم» کنارک تمدید شد

چابهار- ایرنا- معاون فنی و مهندسی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی مجوز ساخت بندر صیادی «پزم» کنارک را برای تکمیل تمدید کرده است.

عباس آذرپیکان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رابطه مدارک لازم پس از دریافت از سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور در کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان با حضور اعضای کمیته از دیدگاه فنی و مهندسی، مهندسی سواحل و سازه دریایی بررسی و در نهایت با تمدید مجوز ساخت این بندر به مدت یک سال موافقت شد.

وی بیان کرد: بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز یا بهره‌برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.

معاون فنی و مهندسی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و سازهای غیراصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری، تمامی متقاضیان طرح‌های ساحلی اعم از حقیقی و حقوقی موظف هستند قبل از اقدام به ساخت و ساز نسبت به اخذ مجوزهای لازم از این سازمان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا بندر صیادی پزم در پنج کیلومتری غرب بندرکنارک در روستای پزم واقع شده و دارای جاذبه‌های گردشگری با آب و هوای گرم و مرطوب، مکان‌های تفریحی، ساحل زیبا، اسکله و کارخانه‌های تن ماهی است که موجب اشتغالزایی در این روستا شده است.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس