برنامه روز دوم مسابقات سراسری قرآن در اصفهان/ پایان بخش اول مسابقات


برنامه روز دوم مسابقات سراسری قرآن در اصفهان/ پایان بخش اول مسابقات

گروه مسابقات ــ روز دوم چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با رقابت شرکت‌کنندگان در رشته دعاخوانی و اذان آغاز شد. در نوبت عصر نیر با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این دو رشته و آغاز رقابت در رشته هم‌‌خوانی و هم‌سرایی قرآن کریم ادامه می‌یابد.

برنامه روز دوم مسابقات سراسری قرآن در اصفهان/ پایان بخش اول مسابقات

به گزارش ایکنا، در دومین روز از چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت‌کنندگان در رشته‌های دعاخوانی و اذان به رقابت می‌پردازند و در انتهای نوبت صبح این رقابت‌ها پایان می‌پذیرد.

در رشته اذان به ترتیب نوبت از پیش تعیین‌شده نمایندگان استان‌های آذربایجان غربی، قم، خوزستان، مازندران، گیلان، یزد و تهران (دو نماینده) از حدود ساعت 10:30 تا قبل از اذان ظهر به رقابت می‌پردازند.

همچنین در رشته دعاخوانی، که رقابت‌های آن از ساعت 8 تا 10 صبح امروز برگزار شده، به ترتیب قرعه نمایندگان استان‌های البرز، زنجان، یزد، سمنان، قم، چهارمحال و بختیاری،‌ خوزستان، کرمان و فارس به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

در برنامه روز دوم چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ابتدا مراسم اختتامیه بخش اول این مسابقات، از ساعت 15:30 تا 16:30 برگزار می‌شود و پس از آن نیز رقابت‌های رشته قرائت ترتیل آغاز خواهد شد.

بنابر این گزارش، مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات صبح روز گذشته، ششم مهرماه، در سالن ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز و رقابت‌های رشته هم‌خوانی و هم‌سرایی نیز در همان روز اول برگزار شد و به پایان رسید.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود. رقابت‌های بخش آقایان روز یازدهم مهرماه با برگزاری مراسم اختتامیه پایان می‌یابد و رقابت‌های بخش بانوان از روز دوازدهم تا نوزدهم همین ماه در جریان خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد