همایش «اخلاق و حقوق» برگزار می‌شود


همایش «اخلاق و حقوق» برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- همایش سراسری «اخلاق و حقوق» به مناسبت تاسیس بنیاد حقوقی بهمن کشاورز، برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی بنیاد حقوقی بهمن کشاورز، این بنیاد برای گرامیداشت نام، یاد و پاسداشت نیم قرن تلاش‌های عاشقانه زنده‌یاد بهمن کشاورز حقوقدان و وکیل دادگستری تاسیس شده و بر آن است تا «مکتب اخلاق در وکالت» را که او پایه‌گذاری کرد، حفظ و نگهداری کرده و ارزش‌های آن از جمله راستی، نیکوکاری و عدالت اجتماعی برای همه مردم را نشر و گسترش دهد.

به همین بهانه، همایش اخلاق و حقوق روز سه‌شنبه نهم مهرماه جاری از ساعت ۱۵ در محل تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ‌محمدرضا تخشید، ‌سیدمحمود مصطفوی‌کاشانی، ‌مرتضی شهبازی‌نیا، ‌سیدمحمود هاشمی و عیسی امینی از جمله سخنرانان همایش سراسری اخلاق و حقوق هستند.

اهدای «نشان بهمن کشاورز» به کنشگران تاثیرگذار در جامعه حقوقی، گسترش و نشر ارزش‌های اخلاق حرفه‌ای وکالت، گسترش فرهنگ تالیف، نگارش و ترجمه آثار ارزشمند حقوقی، ظرفیت‌سازی و توسعه توانمندی‌های حقوقی مردم، گسترش فرهنگ استفاده از مشاوره حقوقی، همکاری با دیگر نهادهای حقوقی و غیرحقوقی دولتی و خصوصی در راستای اجرای اهداف بنیاد، از مهم‌ترین اهداف بنیاد حقوقی بهمن کشاورز هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی