علیرضا مهرصادقی نایب رئیس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا شد


علیرضا مهرصادقی نایب رئیس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا شد

رئیس و دبیر انجمن اسکی روی آب کشورمان در کنفدراسیون آسیا صاحب کرسی شدند

علیرضا مهرصادقی نایب رئیس کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛ انتخابات هیئت رئیسه کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا در تایلند برگزار شد و در پایان علیرضا مهرصادقی رئیس انجمن اسکی روی آب ایران دوباره به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا انتخاب شد.

همچنین عباس ناطق نوری دبیر انجمن اسکی روی آب ایران صاحب ۴ کرسی آسیایی شد و به عضویت کمیته فنی، کمیته مسابقات، کمیته «مربیگری و توسعه» و همچنین کمیته «کیبل ویک بورد» کنفدراسیون آسیا انتخاب شد.

در این انتخابات توماس لین از چین تایپه در سمت ریاست کنفدراسیون آسیا و کریس هوارس از هنگ کنگ نیز در مسئولیت دبیرکل کنفدراسیون آسیا ابقا شدند.

پیش از آغاز مراسم انتخابات، در ابتدای این اجلاس آقای کریس هوارس دبیر کل کنفدراسیون آسیا از فعالیت ۳ سال اخیر کنفدراسیون گزارشی را ارائه کرد و گزارش مالی آن بررسی شد، پس از آن کمیته‌های تخصصی گزارشی از فعالیت‌های خود را در ۳ سال ارائه کردند و برنامه‌های ۴ سال آینده کنفدراسیون آسیا بررسی شد.

در این اجلاس کره جنوبی به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، امارات و ژاپن نیز متقاضی میزبانی در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ شدند، اندونزی و چین تایپه پیشنهاد میزبانی مسابقات کیبل ویک بورد در سال آینده را ارائه کردند که پس از بررسی شرایط میزبان معرفی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)