درخواست گروه‌های افراط‌گرای رژیم صهیونیستی برای حمله به مسجدالاقصی


درخواست گروه‌های افراط‌گرای رژیم صهیونیستی برای حمله به مسجدالاقصی

گروه‌های افراط‌گرای رژیم صهیونیستی که خود را «گروه‌های معبد» می‌نامند از همه اسرائیلی‌ها برای حمله به مسجدالاقصی در مراسم «سال نوی عبری» درخواست کردند. آنها با همکاری پلیس رژیم صهیونیستی این حملات را انجام خواهند داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «qudsnen»، گروه های افراط گرای رژیم صهیونیستی که خود را «گروه های معبد» نامیده اند از همه اسرائیلی ها درخواست کردند تا برای برگزاری مراسم «سال نوی عبری» به مسجدالاقصی حمله کنند.

ده ها خاخام و مقامات اسرائیلی اعلام کردند به دعوت این گروه پاسخ مثبت داده و در حمله به مسجدالاقصی شرکت خواهند کرد.

این گروه های افراطی که درخواست خود در این زمینه را در رسانه های اجتماعی مطرح کرده اند، با همکاری پلیس رژیم صهیونیستی این حملات را انجام خواهند داد.

به گفته آنها مشارکت پلیس می تواند حمله به مسجد الاقصی را تسهیل کند.

افراط گرایان رژیم صهیوینستی اخیرا حملات خود به مسجد الاقصی را افزایش داده اند. بر اساس اخبار منتشر شده، مقامات اسرائیلی از جمله وزرای رژیم صهیونیستی هم در این حملات شرکت داشته اند.

ده ها نفر از افراطی های یهودی روز پنجشنبه در آستانه سال نوی عبری در نزدیکی مسجد الاقصی تجمع کردند تا مناسک خود را انجام دهند.

این در حالی است که نیروهای اسرائیلی هم برخی از باب های مسجدالاقصی را به روی نمازگزارانی که مسجد را ترک می کردند، بستند تا حرکت افراط گرایان را تسهیل کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟