خرم‎آباد آماده میزبانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان


خرم‎آباد آماده میزبانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان

خرم‎آباد - ایرنا - فرماندار خرم‎آباد گفت: شرایط لازم برای برگزاری دیدارتیم‎های فوتبال سپاهان اصفهان و خیبر در ورزشگاه تختی این شهر فراهم شده است.

اسد عبداللهی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود:‌ جلسه شورای تامین شهرستان با موضوع برگزاری مسابقه بین تیم های خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت های فوتبال جام حذفی کشور برگزار و اقدامات لازم در این خصوص اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی و یگان ویژه، وظیفه برقراری نظم و امنیت داخل و محیط پیرامون ورزشگاه و همچنین ورود و خروج تماشاگران و اعضای هر دو تیم را بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ورزشی، تاکیدات لازم به دستگاه های خدمات رسان از جمله اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی، شهرداری، آب، برق و مخابرات ابلاغ شده تا ضمن اعزام تیم های تخصصی و کارشناسی به ورزشگاه، اقدامات مورد نظر را انجام دهند.

عبداللهی افزود: همچنین پلیس راهور شهرستان، موظف شده در راستای تسهیل در تردد وسائط نقلیه در قبل، حین و بعد از مسابقه، نسبت به تدوین طرح ترافیکی ویژه این مسابقه اقدام کند.

وی بیان کرد:‌ با توجه به پخش مستقیم این دیدار از رسانه ملی، تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر می شوند، ضمن رعایت رسم مهمان نوازی، معرف فرهنگ استان و شهرستان به کل کشور باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان خرم آباد اضافه کرد: ورود هر گونه اشیا و وسایل ممنوعه از جمله بطری آب، اشیاء تیز و برنده، محترقه و آتش زا و هر وسیله ای که قابلیت پرتابی دارد، به ورزشگاه ممنوع بوده و تماشاگران باید در این خصوص همکاری لازم را با عوامل اجرایی بعمل آورند.

در سری مسابقات جام حذفی فردا دوشنبه دیدار تیم های خیبر و سپاهان اصفهان ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود.

۷۲۶۹/۶۰۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !