دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با جانبازان انقلاب اسلامی


دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با جانبازان انقلاب اسلامی

مدیرعامل بیمه آسیا به همراه هیئت همراه از آسایشگاه ثارالله بازدید کرده و با جانبازان دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه اسیا به همراه اعضای هیئت مدیره ، معاونان و جمعی از مدیران این شرکت، به منظور تجلیل از جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی، با حضور در آسایشگاه ثارالله، با جانبازان کشورمان دیدار کرده و با آنها به گفتگو نشستند.

در این دیدار، مدیرعامل و هیئت همراه به رسم سپاسگزاری ، با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر، از این عزیزان تجلیل به عمل آوردند.

در بخشی از تقدیرنامه مدیرعامل از جانبازان سرافراز میهن مان آمده است؛ رسم جانبازی و ایثارگری آیین متبرکی است که با رشادت‌ها و شجاعت‌های علمدار کربلا تبلور یافت و در میعادگاه عاشقان انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس عینیت پیدا کرد. بی‌تردید تکریم و نکوداشت جانبازان بزرگوار ایران اسلامی، سرفرودآوردن در برابر بزرگانی است که عاشقانه از روزهای عشق و ایمان، غزل‌سرایی می‌کنند و تجلی درخشانی از روزهای حماسه و دفاع هستند.

دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با جانبازان انقلاب اسلامی دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با جانبازان انقلاب اسلامی دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با جانبازان انقلاب اسلامی دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با جانبازان انقلاب اسلامی دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با جانبازان انقلاب اسلامی دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با جانبازان انقلاب اسلامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا