تیم قشقایی شیراز با جام حذفی فوتبال خداحافظی کرد


تیم قشقایی شیراز با جام حذفی فوتبال خداحافظی کرد

شیراز-ایرنا- تیم قشقایی شیراز با شکست مقابل تیم صنعت نفت آبادان با جام حذفی  فوتبال خداحافظی کرد.

این دیدار که از مرحله یک شانزدهم نهایی این مسابقات یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک تیم قشقایی را شکست داد و حریف برنده دیدار تیم های شهرخودرو مشهد و نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی شد.

ابتدا سعید زارع در دقیقه ۳۸ برای تیم قشقایی گلزنی کرد اما محمد اهل شاخه در دقیقه ۴۵ بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست یک بر یک مساوی شد.

در نیمه دوم تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه ۵۹ دروازه تیم میزبان را باز کرد تا این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم صنعت نفت پایان یابد.

مستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت : مقابل تیم صنعت آبادان در جام حذفی مستحق شکست نبودیم و بازی قابل قبولی به ویژه در نیمه نخست انجام دادیم .

مهدی فروردین پس از شکست تیمش افزود: در نیمه نخست بازی خوبی ارایه دادیم اما در نیمه دوم به دلیل تحلیل قوای جسمانی که ناشی از زمان نامناسب بازی بود ، نتوانستیم خوب بازی کنیم .

وی اضافه کرد: در این شرایط آب وهوایی انگار تیم صنعت نفت آبادان میزبان بود و ما میهمان چرا که آبادانی ها به بازی کردن در ساعت ۱۵ و گرما عادت دارند.

فروردین ادامه داد: بازی قابل قبولی که شاگردانم انجام دادند بسیار امیدوار شدم که در ادامه لیگ آزادگان جایگاه مناسبی کسب کنیم.

وی گفت : داور این دیدار قضاوت خوبی نداشت.

۹۶۰۰ /۱۸۷۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان