معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398


معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

پخش انیمه‌ های پاییز سال 1398 از چند روز دیگر شروع می‌شوند و ما در گیم‌شات با این مطلب به معرفی انیمه‌هایی پرداخته‌ایم که ارزش دنبال کردن دارند. درست است که انیمه‌های جدید زیادی در پاییز امسال منتشر خواهند شد اما به جرئت می‌توان گفت که مهر سال 1398 فصل بازگشت است. تعداد زیادی از انیمه‌های بزرگ در این فصل دوباره بازخواهند گشت و به جرئت می‌توان...

پخش انیمه‌ های پاییز سال 1398 از چند روز دیگر شروع می‌شوند و ما در گیم‌شات با این مطلب به معرفی انیمه‌هایی پرداخته‌ایم که ارزش دنبال کردن دارند.

درست است که انیمه‌های جدید زیادی در پاییز امسال منتشر خواهند شد اما به جرئت می‌توان گفت که مهر سال 1398 فصل بازگشت است. تعداد زیادی از انیمه‌های بزرگ در این فصل دوباره بازخواهند گشت و به جرئت می‌توان گفت که بخش بزرگی از توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند، سری‌هایی که یا پس از مدت طولانی باخواهند گشت و یا ادامه‌ای بر فصل قبل خودشان خواهند بود. با این حال هنوز هم عناوین تازه زیادی عرضه خواهند شد که شما را سرگرم کنند و پاییز را برای شما تبدیل به ایامی شاد و مفرح کنند. از عناوین بزرگی که تا زمان بازگشتشان مدت زیادی باقی نمانده است می‌توان به My Hero Academia، Food Wars، Sword Art Online و از آثار تازه نیز می‌توان به CAUTIOUS HERO: THE HERO IS OVERPOWERED BUT OVERLY CAUTIOUS اشاره کرد.

معرفی انیمه‌ های پاییز سال 1398

CAUTIOUS HERO: THE HERO IS OVERPOWERED BUT OVERLY CAUTIOUSمعرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

اگر کمی به عناوین منتشر شده در هر فصل نگاه کنید به راحتی متوجه می‌شوید که تعداد عناوین در سبک Isekai روز به روز افزایش پیدا می‌کنند؛ در این بین نوع جهان و روایت‌های آن‌ها نیز با گذشت زمان تنوع بیشتری پیدا کرده است. در این بین افراد خیلی زیادی منتظر این کار با نام طولانی‌اش هستند، ساخته‌ای که بر اساس لایت‌ناول‌هایی به همین نام درست شده است. اگر جزو افرادی هستید که در بازی‌های RPG برای هر نبرد کوتاه حسابی خود را آماده‌ می‌کنید با قهرمان این انیمه به خوبی ارتباط برقرار خواهید کرد. شخصیت اصلی مردی است که توسط یک الهه برای نبرد احظار می‌شود اما کسی اطلاع ندارد که او حتی برای کوچک‌ترین نبردها نیز با تمام قدرت خود را آماده می‌کند.

FATE/GRAND ORDER ABSOLUTE DEMONIC FRONT: BABYLONIAمعرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

فرنچایز Fate یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سری‌های فعال در رسانه ژاپن است که به شدت هم داستان گسترده و پخشی دارد. مطمئنا هر انیمه جدیدی که به لیست این سری اضافه می‌شود برای طرفداران خبر خوبی است، البته این قسمت از سری Fate که بر اساس بازی‌های موبایل آن ساخته شده است به خطوط اصلی داستانی ارتباط آنچنانی ندارد و طرفداران جدید نیز به راحتی می‌توانند آن را دنبال کنند. این Spin Off جدید درباره دو شخصیت Ritsuka و Mash است که با سفر کردن در زمان به بین‌النهرین باستانی در زمان حکومت گیلگمیش بازمی‌گردند. این دو اما خیلی زود خود را درگیر نبردی بزرگ می‌بینند که در آن باید از این شهر در برابر حمله خدایان و شیاطین دفاع کنند. همچنین گفته شده است که این سری قرار است بیشتر از یک فصل داشته باشد و به نظر می‌رسد که برای مدتی شاهد آن خواهیم بود.

THE SEVEN DEADLY SINS: WRATH OF THE GODSمعرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

در اوایل امسال اخباری مبنی بر انتشار یک سری جدید از این فرنچایز به گوش می‌رسید، فصل سوم و جدیدی که قرار است داستان و انیمه را بیش از بیش به اوج خود نزدیک کند، در کمال تعجب فصل جدید خیلی سریع و در همین پاییز منتشر خواهد شد. درست است که در ابتدا اطلاعات خیلی کمی درباره WRATH OF THE GODS وجود داشت اما در همین اواخر اطلاعات زیادی از آن منتشر شد. درست است که هنوز هم داستان آن هنوز در لایه‌ای ابهام قرار دارد و سازندگان از انتشار هرگونه اطلاعات خودداری می‌کنند اما حداقل خیالمان از استدیو سازنده راحت است و مسئولیت ساخت این فصل نیز بر عهده A-1 Pictures است.

BLADE OF THE IMMORTALمعرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

سری Blade of Immortal در نوع خود اثر بزرگی است و در گذشته نیز علاوه بر یک اقتباس انیمه‌ای از روی آن یک فیلم نیز ساخته شد. خیلی زود اما انیمه دیگری از این اثر ساخته شده است که به گفته سازندگان قرار است یک ساخته کامل بر اساس این فرنچایز باشد. کارگردان این ساخته جدید نیز کسی نیست جزو آقای Hiroshi Hamasaki که در گذشته نیز سابقه کار بر روی شاهکار Steins;Gate و آشکار است که قرار است شاهد یک کار قوی باشیم. این اثر که مانگای آن بیشتر به خاطر خشونت و مبارزات زیبایش شهرت داشت، داستان سامورایی نامیرایی را روایت می‌کند که برای جبران گناهانش تصمیم می‌گیرد که هزار فرد گناهکار را به قتل برساند؛ در این میان او با زنی آشنا می‌شود که پدر و مادرش به قتل رسیده‌اند و به دنبال شخصی می‌گیرد تا انتقام والدین کشته شده خود را بگیرد. مطمئنا سفر این دو شخصیت سفر آرامی نخواهد بود.

BEASTARSمعرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

در میان آثار فانتزی که قرار است در فصل پاییز شاهد آن‌ها باشیم مطمئنا Beasters یکی از مهم‌ترین آثاری است که قرار است عرضه شود. انیمه‌ای که نه تنها داستان آن قابل توجه است بلکه سبک طراحی و انمیشن خاص آن نیز باعث شده است تا امید تازه‌ای به کارهای ساخته شده در سبک CG پیدا کنیم. در جامعه‌ای که حیواناتی با خلق و خوی آدم‌ها مشغول زندگی هستند هنوز هم همه به دو گروه گیاهخوار و گوشت‌خوار تقسیم می‌شوند. داستان انیمه درباره گرگی به نام Legoshi است که در یک آکادمی معروف مشغول به تحصیل است؛ همه چیز اما از جایی تغییر می‌کند که یکی از دانش‌آموزان به قتل می‌رسد و شیوه قتل نیز به نحوه کشتار یک حیوان گوشت‌خوار شباهت زیادی دارد. به همین دلیل لگوشی خیلی زود خود را درگیر ماجرایی می‌بیند که با ورود یک خرگوش به نام هارو و دل باختن گرگ قصه ما به او همه چیز پیچیده‌تر می‌شود.

فصل چهارم MY HERO ACADEMIAمعرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

به جرئت می‌توان گفت که بزرگ‌ترین بازگشت فصل پاییز فصل چهارم انیمه MY HERO ACADEMIA خواهد بود. در حالی که مانگای آن پنج سالگی خود را جشن خواهد گرفت و از طرفی هم انیمه سینمایی دیگری قرار است بر اساس آن ساخته شود قابل درک است که فصل جدید آن قرار است بیشتر از هر موقع دیگری توجه‌ها را به خود جلب کند. جالب است بدانید که فصل جدید قرار است یکی از مهیج‌ترین آرک‌های داستانی این سری را روایت کند پس از همین الان خیالمان از بابت صحنات اکشن راحت است. این بار شاگردان کلاس A-1 گواهی‌های قهرمانی خود را دریافت کرده‌اند و به همین دلیل قرار است در دنیای بیرون با خطراتی بزرگ‌تر، مبارزاتی مرگبارتر و تنش‌هایی بسیار بدتر از چیزی که در گذشته شاهد بوده‌ایم روبرو شوند.

FOOD WARS: THE FOURTH PLATEمعرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

مطمئنا در کنار انیمه‌ای که بالاتر ذکر کردیم، دیگر اثری که بازگشت آن از اهمیت بالایی برخوردار است فصل چهارم Food Wars خواهد بود، انیمه‌ای که فصل سوم آن درست به مانند MY HERO ACADEMIA در یک کلیف‌هنگر بزرگ به پایان رسید. فصل چهارم درست از جایی که در گذشته جامانده بود به داستان خود ادامه خواهد داد پس از همان اول می‌توانید انتظار داشته باشید که همه چیز خیلی سریع پیش برود. در تابستان امسال بود که مانگای این سری به پایان رسید پس انیمه آن آخرین منبعی است که قرار است در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی باشیم پس انتظارات از هر موقع دیگری بیشتر است.

SWORD ART ONLINE: WAR OF UNDERWORLDمعرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

فصل سوم انیمه پرمخاطب Sword Art Online یکی از جاه‌طلبانه‌ترین فصل‌های آن در تمامی سری بود. سازندگان تصمیم گرفتند تا طولانی‌ترین آرک لایت ناول را بسازند و به همین دلیل در فصل چهارم نیز شاهد ادامه این آرک داستانی طولانی و مهیج خواهیم بود. اقتباسی طولانی که به عقیده افراد زیادی بعد از فصل اول بهترین در نوع خود بوده است. این بار شخصیت اصلی و همراهانش وارد جهانی مجازی به نام Underworld شده‌اند محیطی که تاریکی‌ها و شرارت‌های خاص خود را دارد. در این فصل ما شاهد بخش‌های خطرناک‌تر این دنیا خواهیم بود و این وظیفه قهرمانان داستان است تا از تمامی خطرات رد شوند و بقا پیدا کنند.

فصل سوم CHIHAYAFURUمعرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

شاید CHIHAYAFURU که این بار قرار است در پاییز شاهد فصل سوم آن باشیم آنقدرها سر و صدا نکرده باشد اما جالب است بدانید که این فرنچایز نیز در نوع خود بزرگ و پرطرفدار است. دو فصل اول انیمه به خوبی توانستند طرفدران زیادی را به خود جلب کنند، اما از آن زمان تا به الان چندین سال گذشته است. این وقفه طولانی و وعده بازگشت دوباره سازندگان قدیمی این انیمه باعث شده است تا انتظارات به سقف برسد و هایپ زیادی را میان هواداران شاهد باشیم.

نظر شما در مورد انیمه‌ های پاییز سال 1398 چیست؟

معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398معرفی بهترین انیمه‌ های پاییز سال 1398

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»