سرنوشت شرور سرشناس تهران در پونک


سرنوشت شرور سرشناس تهران در پونک

حوادث رکنا: شرور عامل درگیری دسته جمعی در غرب پایتخت دستگیر شد.

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از افراد شرور عامل اصلی درگیری و نزاع در غرب پایتخت خبر داد.

سرهنگ صادق قره باقری گفت: اواخر شهریور ماه خبری مبنی بر نزاع و درگیری دسته جمعی در غرب پایتخت به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: تعدادی از افراد در محل با یکدیگر نزاع و درگیری داشتند، و پس از ایجاد بی نظمی و رعب و وحشت شهروندان، قبل از رسیدن ماموران محل را ترک و متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهمان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران موفق شدند مخفیگاه یکی از عاملان اصلی نزاع و درگیری را در حوالی محله پونک شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم اصلی پرونده را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: متهم پرونده که پیش تر نیز با همین جرائم دستگیر شده است، برای سیر مراحل قانونی پس از بازجوئی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس