توصیه‌هایی برای وسعت رزق و روزی


توصیه‌هایی برای وسعت رزق و روزی

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام ابوالحسن ایزدخواه گفت: پرهیز از غیبت و حسادت، مهربانی به والدین، مال حلال، انس با قرآن، نماز اول وقت و... رزق و روزی را زیاد می‌کند.

توصیه‌هایی برای وسعت رزق و روزی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هم‌زمان با شب اول ماه صفر مراسم سخنرانی و عزاداری همراه با قرائت زیارت عاشورا با حضور جمعی از عاشقان و ارادتمندان حسینی در حسینیه ثارالله شهرستان کوهبنان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام ابوالحسن ایزدخواه، استاد حوزه و دانشگاه با استناد به کلام امام صادق(ع)، گفت: پنج خصلت وجود دارد که هر کس یکی از این خصلت‌ها را نداشته باشد هرگز آب خوش از گلویش پایین نمی‌رود و عقلش زائل می‌شود و همیشه دلشوره و استرس دارد.
وی بیان کرد: سلامتی، امنیت، وسعت رزق و روزی، انیس موافق، فراق بال و آسودگی خاطر از جمله آنهاست.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اسلام بر پاکیزگی و نظم در امور سفارش کرده است؛ لذا باید خوراک خود را بر اساس مزاج تنظیم کنیم و از خوراکی‌های طیب و پاک بخوریم.
وی تأکید کرد: همه افراد جامعه از جمله زن و شوهر باید تلاش کنند تا حرمت همدیگر را حفظ کنند، که این مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار اثرگذار است.
ایزدخواه بیان کرد: کاری کنیم که خدا به ما توجه کند، تلاش کنیم حرمت مؤمنی را نشکنیم چون این حرمت از حرمت خانه خدا برتر و بالاتر است.
وی ادامه داد: رزق و روزی وقتی زیاد می‌شود که از غیبت، چشم و هم‌چشمی و حسادت پرهیز و تلاش کنیم دائم‌الوضو باشیم به چهره والدین نگاه محبت‌آمیز داشته باشیم و با محبت با آنان برخورد کنیم.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: همچنین مهربانی، مال حلال، انس با قرآن، نماز اول وقت، صلوات بر پیامبر و آل حضرت(ص)، نماز شب و... رزق و روزی را زیاد می‌کند.
وی یادآور شد: همسر، فرزند و دوست شایسته از جمله افرادی هستند که وجود آنها باعث می‌شود انسان از زندگی خود بهره و لذت فراوان ببرد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها