183 میلیارد ریال برای تکمیل طرحهای نیمه‌تمام در گناباد نیاز است


183 میلیارد ریال برای تکمیل طرحهای نیمه‌تمام در گناباد نیاز است

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: برای تکمیل 77 طرح نیمه‌تمام این شهرستان در بخشهای مختلف 183 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

حامد قربانی روز دوشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۱۵۲ طرح عمرانی در دست اجرا با هزینه ۲۵۴ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال که از محل اعتبارات غیر ملی در گناباد در دست اجرا هستند ۷۷ طرح را طرحهای نیمه تمام تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۲ طرح ملی با مجموع اعتبار ۱۸۷ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال در بخشهای حمل و نقل، بهداشت و درمان، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، آب و فاضلاب، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در گناباد دست اجرا هستند. از این میان فاضلاب شهر گناباد از طرحها مهم به شمار می رود که برای تکمیل آن هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

فرماندار گناباد ساختمان زندان جدید گناباد را هم از قدیمی ترین طرحهای نیمه تمام این شهرستان دانست که با گذشت افزون بر دو دهه از آغاز آن هنور به دلیل مشکلاتی به خصوص در تامین اعتبار به اتمام نرسیده است.

وی گفت: تا سال ۱۳۹۶ در مجموع ۶۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده و امسال هم ۹ میلیارد ریال بدین منظور اختصاص یافت.

قربانی افزود: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار سال ۱۳۹۹ و تا دو سال آینده ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان زندان جدید گناباد تخصیص می‌یابد لذا امیدواریم این طرح تا سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۰۲ میلیون و ۴۴۸ میلیون ریال اعتبار تخصیصی طی سالجاری به گناباد ۱۵۱ مییارد و ۱۰۱ میلیون ریال از محل اعتبار تملک داراییهای سرمایه ای و ۵۱ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال از محل اعتبار ماده ۱۸۰ تامین شد.

فرماندار گناباد مهمترین طرحهای عمرانی در دست اجرا را در این شهرستان راه آهن یونسی - گناباد به عنوان قطعه نخست خط ریلی مشهد با زاهدان، فرودگاه و درمانگاه تخصصی سوانح و سوختگی و تکمیل مجتمع آموزش عالی گناباد اعلام کرد.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری