واکنش داور بین‌المللی پرورش اندام به یک مصاحبه


واکنش داور بین‌المللی پرورش اندام به یک مصاحبه

اکبر خزایی، داور بین الملی پرورش اندام به مصاحبه‌ای که در خصوص محرومیت او بود واکنش نشان داد.

واکنش داور بین‌المللی پرورش اندام به یک مصاحبه
امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون پرورش اندام در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به محرومیت محرومیت محسن قرآن‌نویس و اکبر خزایی گفته بود که طی ابلاغی که توسط فدراسیون جهانی ارسال شده این ۲ نفر تا چهار سال حق قضاوت در هیچ رقابت بین‌المللی را ندارند.

اکبر خزایی در واکنش به این مصاحبه به خبرنگار میزان گفت: برخى فراموش کرده‌اند که آى اف بى بى آماتور حدودأ ١ دهه پیش آقاى پورعلیفرد و فدراسیون بدنسازى ایران را محروم و تعلیق کرده بود آنهم به دلیل همکارى و اعزام تیم‌هاى ملى ایران به فدراسیون wbpf که مجوز شوراى برون مرزى براى آن اعزام‌ها هم وجود داشت. متعجب هستم که مسئولین این موضوع مهم را پیگیرى نمیکنند.

خزایى افزود: اینکه افراد دیگرى که در ان پى سى فعالیت میکنند و در سیستم ایران هم مسئولیت دارند، آیا منافعى براى برخى دارند که تا به حال محرومیت براى آن‌ها صادر نشده؟ پورعلیفرد باید در این خصوص پاسخگو باشد!

وی تصریح کرد: این محرومیت‌ها که توسط یک تشکیلات بى ارزش نسبت به فعالیت یک ورزشکار در فدراسیون حرفه‌اى‌هاى جهان صورت می‌گیرد هیچ ارزش و اعتبارى ندارد و در زندگى ورزشى من هم تاثیرى ندارد، براى آنهایى ارزش دارد که فعالیت نامشروع در این مسیر دارند چرا که من تصمیمم را گرفتم و در مسیر داورى حرفه اى گام بر میدارم، این
داور پرورش‌اندام خاطرنشان کرد: همانطور که هادى چوپان در مسیر قهرمانى حرفه‌اى نیاز و وابستگى به آى اف بى‌بى آماتور ندارد من هم در مسیر داورى حرفه اى نیاز و وابستگى به تشکیلات بیزینسى آى اف بى بى آماتور ندارم

اخزایی با اشاره به اینکه آى اف بى بى دفترچه‌هاى داورى بین المللى را به افراد فاقد صلاحیت می‌فروشد، اظهار داشت: مثل ماشین مکانیکى یک‌شبه صد‌ها داور بین المللى که از ابتدایى‌ترین علوم داورى بى اطلاع هستند تولید می‌کند، یک شبه هم داور بین المللى را محروم میکند و این اقدام عجیبى توسط آن‌ها نیست.

خزایى در پایان خاطرنشان کرد: قبل از اینکه تشکیلات بى اعتبار رافائل من را محروم کند من خودم از این تشکیلات بیرون رفتم، زیرا بیزینس حرف اول را در آى اف بى بى آماتور براى رافائل و پاول فیلبورن می‌زند و من از کیف سامسونت آن‌ها که همیشه خالى به کشور‌ها میرود و با دریافت یورو و دلار از راه فروش دفترچه داورى و تمدید دفترچه و ... پر از آنجا خارج می‌شود متنفرم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...