زنجان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی به 60 نشان دست یافت


زنجان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی به 60 نشان دست یافت

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران زنجان با حضور در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، موفق به کسب 60 نشان رنگارنگ شدند و توان و آمادگی بالای خود را به رخ حریفان کشیدند.

علی خلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران زنجان در نخستین دوره این المپیاد ورزشی کشور که پارسال برگزار شد ۴۳ نشان مختلف کسب کردند که امسال با رشد ۳۸ درصدی مواجه شد.

وی با تاکید بر اینکه زنجان از استعدادهای ورزشی برتری برخوردار است، اظهار داشت: زنجان در مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور امسال با هشت پله ترقی از رتبه ۲۰ پارسال به رتبه ۱۲ صعود کرد که این نشان از توانمندی ورزش این استان است.

خلیلی خاطرنشان کرد: زنجان با بیش از ۵۰۰ ورزشکار در ۴۳ رشته مختلف ورزشی پسران و ۴۱ رشته دختران، شرکت کرده بود که در مجموع توانست به ۱۷ نشان طلا، ۲۱ نقره و ۲۲ برنز دست پیدا کند و اگر همت بیشتری از سوی ورزشکاران صورت می گرفت سطح رتبه و تعداد نشان های کسب شده نیز بیشتر از این رقم می شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشته های سنگنوردی دختران و پسران، ووشو پسران، ژیمناستیک پسران، بدمینتون پسران، واترپلو پسران و کاراته دختران به میزبانی زنجان برگزار شد و علاوه بر کسب نشان، تعدادی از ورزشکاران مستعد و منتخب نیز به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

زنجان در این دوره از المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته های تیمی ووشو، سه گانه و واترپلو به مقام قهرمانی دست یافت و در رشته هایی چون بدمینتون، تکواندو، کاراته، شنا، بوکس، کونگ فو، ورزش های رزمی، تیراندازی با کمان، سپک تاکرا، جوجیتسو، دو و میدانی، قایقرانی، و باستانی، نیز به موفقیت هایی دست یافت.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06