رونمایی از بزرگترین نیروگاه سیار ایران


رونمایی از بزرگترین نیروگاه سیار ایران

بزرگترین نیروگاه سیار کشور به منظور استفاده در زیرساخت‌های حساس آبفا در شرایط بحرانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، همزمان با افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، از بزرگترین نیروگاه سیار کشور به منظور استفاده در زیرساخت‌های حساس صنعت آبفا در شرایط بحرانی و اضطراری همانند سیل و زلزله رونمایی شد.
فرهام کرکانی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم رونمایی از این نیروگاه ۱۰ مگاواتی، گفت: این نیروگاه مدولار و قابل حمل شامل پنج دستگاه تریلر است که چهار دستگاه آن مجهز به ژنراتور‌های ۲.۵ مگاواتی و یک دستگاه نیز مربوط به پست برق است.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه منحصر به فرد امکان برق دار کردن بار‌هایی با ولتاژ‌های ۰.۴, ۶.۶, ۱۱, ۲۰ و ۳۳ کیلوولت را داراست، افزود: ترانس و پست این طرح که برای اولین بار در کشور با طراحی متخصصان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده است، قابلیت خروجی در سطوح مختلف ولتاژی تنها توسط یک ترانس را فراهم کرده است.
کرکانی در پایان خاطرنشان کرد: این نیروگاه به منظور پوشش مناطق مختلف کشور و انتقال در سریع‌ترین زمان ممکن در پایگاه مرکزی پشتیبانی مدیریت بحران آب و فاضلاب کشور در اصفهان مستقر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان