سخنگوی انصارالله: پَستی متجاوزان در حدی است که می‌خواستند نیروهای خودشان را هم بمباران کنند


سخنگوی انصارالله: پَستی متجاوزان در حدی است که می‌خواستند نیروهای خودشان را هم بمباران کنند

محمد عبدالسلام اعلام کرد متجاوزان سعودی-آمریکایی قصد داشتند نیروهایی که به اسارت انصارالله درآمده بودند را بمباران کنند.

سخنگوی انصارالله: پَستی متجاوزان در حدی است که می‌خواستند نیروهای خودشان را هم بمباران کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن و رئیس هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی این کشور، اعلام کرد ائتلاف متجاوزان تلاش داشتند نیرو‌های خودی را که به دست نیرو‌های یمنی در عملیات «نصر من الله» به اسارت در آمدند، بمباران کنند.

محمد عبدالسلام در توئیتی نوشت: اوج پستی این است که ائتلاف متجاوزان به آن بخش از نیروهایشان که در عملیات نصر من الله کشته یا اسیر شدند: توجهی نکردند و حتی بدتر اینکه به صورت عمدی تلاش کردند اسرا را بمباران کنند.

وی افزود: حقایقی از تحولات میدانی که ارتش و کمیته‌های مردمی آن را با ارائه مستندات صوتی و تصویری علنی کردند، ادعا‌های رسانه‌های دشمن را بی اعتبار ساخت.

روز شنبه یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، از اجرای عملیات گسترده و مهم در محور نجران در جنوب عربستان با نام «نصر من الله» و به اسارت گرفتن هزاران مزدور سعودی خبر داد. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت