ساری: تیم‌های انگلیسی مدعی فتح لیگ قهرمانان هستند؛ یوونتوس باید از حضور در لیگ قهرمانان لذت ببرد و احساس فشار نکند


ساری: تیم‌های انگلیسی مدعی فتح لیگ قهرمانان هستند؛ یوونتوس باید از حضور در لیگ قهرمانان لذت ببرد و احساس فشار نکند

سرمربی یوونتوس گفت بازی کردن مثلث هجومی رونالدو، هیگواین و دیبالا فرضیه‌ای جذاب است اما این تیم هنوز تعادل...

طرفداری- در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس پذیرای بایرلورکوزن آلمان خواهد بود. به گزارش وب سایت یوونتوس، مائوریتزیو ساری، سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

فردا برابر رقیبی قدرتمند، بازی سختی داریم. بایرلورکوزن تیمی است که بیشترین میزان مالکیت توپ در بوندس‌لیگا را دارد. آن‌ها از نظر فیزیکی و دریبلینگ تیمی قوی هستند. این نخستین بازی ما خانگی در لیگ قهرمانان است و برابر حریف سختی قرار می‌گیریم اما انتظار دارم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم. پس از این بازی، درباره بازی بعدی‌مان فکر خواهیم کرد.

یوونتوس هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. هدف ما این است که در لیگ قهرمانان، تا پایان پیش برویم اما در این تورنمنت، لحظه‌ها می‌توانند سرنوشت‌ساز باشند. لیگ قهرمانان، بالاترین سطح مسابقات است. ما باید از حضور در این تورنمنت لذت ببریم و نباید احساس فشار کنیم. به نظر من، تیم‌های انگلیسی مدعی فتح لیگ قهرمانان هستند.

سرمربی یوونتوس در رابطه با وضعیت آمادگی بازیکنان تیمش نیز صحبت کرد:

آرون رمزی با ریکاوری سریع از مصدومیت خود و جا افتادنش در تیم، مرا شگفت‌زده کرده است اما هنوز معتقدم که او می‌تواند بهتر هم بشود. در تمرینات، سخت‌کوشی بالایی از بازیکنانم می‌بینم که این نشانه خوبی است. در طول دو بازی گذشته، دریبل زدن برای بازیکنان راحت‌تر شده است. شرایط بدنی بازیکنان در حال بهبود است اما این مسئله به ذهنیت بازیکنان نیز ارتباط دارد.

هنوز نمی‌دانم به بازیکنی استراحت خواهم داد یا نه و این موضوع به تمرین عصر ما بستگی دارد. بازی کردن رونالدو، هیگواین و دیبالا در کنار یکدیگر فرضیه جذابی است اما تیم هنوز به چنین سطحی از تعادل نرسیده است. در حال حاضر تنها در مقاطعی از بازی می‌توانیم از این راه‌حل استفاده کنیم و نه برای کل بازی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس