بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرین


حسن یزدانی هفتمین کشتی گیر آزاد کار ملی پوش ایرانی است که توانسته است مدل طلای المپیک را بر گردن آویزد و در مسابقات کشتی آزاد با شکست دادن حریفان قدرتمند خود در سطح آسیا و جهان، چندین بار مقام قهرمانی آسیا و جهان را برای ایران به ارمغان بیاورد. در ادامه می توانید بیشتر با بیوگرافی حسن یزدانی آشنا شوید. بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر آزادکار در وزن...

حسن یزدانی هفتمین کشتی گیر آزاد کار ملی پوش ایرانی است که توانسته است مدل طلای المپیک را بر گردن آویزد و در مسابقات کشتی آزاد با شکست دادن حریفان قدرتمند خود در سطح آسیا و جهان، چندین بار مقام قهرمانی آسیا و جهان را برای ایران به ارمغان بیاورد. در ادامه می توانید بیشتر با بیوگرافی حسن یزدانی آشنا شوید.

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر آزادکار در وزن ۸۶ کیلوگرم

حسن یزدانی متولد ۵ دی ماه سال ۱۳۷۳ در جویبار می باشد.

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرین

وی مدرک کاردانی خود را در رشته تربیت بدنی اخذ کرده است و در حال حاضر دانشجوی رشته مدیریت دولتی در دانشگاه غیر انتفاعی سما در قائم شهر می باشد.

ورود او به کشتی در سن یازده سالگی و در سال ۱۳۸۴ بوده است. اولین مربی او در این رشته ورزشی، امید اسماعیل پور می باشد. وی در سال ۱۳۸۵ تمرینات خود را به صورت جدی تر زیر نظر همت مسلمی ادامه داد.

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینحسن یزدانی

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینعکس حسن یزدانی

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینحسن یزدانی کشتی گیر آزاد کار ایرانی

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینعکس حسن یزدانی با پرچم ایران

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرین حسن یزدانی قهرمان المپیک ریو در ورزش کشتی

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرین حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد در جهان

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینحسن یزدانی کشتی گیر با اخلاق ایرانی

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرین

جوایز حسن یزدانی

حسن یزدانی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ در مسابقات بین الملی بسیاری حضور داشته است که در ادمه بیوگرافی حسن یزدانی می توانید با افتخارات و جوایز وی در طی این سال ها آشنا شوید.

سال ۲۰۱۱

وی در سال ۲۰۱۱ به تیم ملی کشی نوجوانان دعوت شد و در همان سال موفق شد حریف خود را در مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان آسیا را شکست دهد و در وزن ۵۰ کیلوگرم، مدال بروز دریافت کند و حدود ۲۰ روز بعد از شرکت در این مسابقات توانست در همان وزن مدال نقره کشتی آزاد نوجوانان جهان را بدست آورد.

سال ۲۰۱۴

با شرکت در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا توانست در وزن ۶۶ کیلو گرم حریفانش را از پیش رو بر دارد و اولین مدال طلا خود را در رده جوانان و در سطح آسیا کسب نمایید.

بعد از گذشت دو ماه با حضور در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان که در «زاگرب» پایتخت کشور کراواسی برگزار می شد، عنوان قهرمانی جوانان جهان را از آن خود کرد.

حسن یزدانی پس از درخشش در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و به دلیل حاضر نشدن مهدی تقوی(کشتی گیر آزادکار و قهرمان سابق جهان) در برابر وی، به تیم ملی کشتی آزاد ایران در رده بزرگسالان دعوت شد و موفق شد در لیگ برتر کشتی، ختاگ نیکالویچ تسابالوف(کشتی گیر اهل روسیه در وزن ۷۰ کیلوگرم) را از پیش رو بردارد و شکست دهد.

سال ۲۰۱۵

با حضور در مسابقات کشتی جایزه بزرگ پاریس، توانست در نخستین تجربه خود در این مسابقات به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی همچنین در مسابقات قهرمانی کشتی آزادکاران جهان با شکست در مقابل گازیماگومیدوف کشتی گیر روسیه ای در مرحله فینال، مدل نقره این مسابقات را دریافت نمایید.

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینحسن یزدانی قهرمان کشتی جوانان جهان

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینعکس متفاوت یزدانی در کنار حریفانش

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرین

سال ۲۰۱۶

یزدانی در مسابقات المپیک ریو با وزن ۷۴ کیلوگرم شرکت کرد و در تمامی مراحل حریفان خود را بدون از دست دان امتیاز از پیش رو برداشت و در مرحله نیم نهایی نیز توانست حریف قزاقستانی(گلیم خام یوسربایوف) در عرض یک دقیقه و چهل ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب نمایید و در مرحله فینال موفق شد با شکست انور گدیوف، مدال طلای کشتی آزاد المپیک زرا بر گردن آویزد. وی این مدل را به آستان مقدس حرم امام رضا (ع) تقدیم کرد.

سال ۲۰۱۷

در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی با شکست دادن مقتدرانه حریف ترکیه ای(سلیم یاشار) با نتیجه ۱۱ بر صفر در مرحله فینال، قهرمان این مسابقات شد. او در این مسابقات با وزن ۸۶ کیلوگرم شرکت کرد. یزدانی در همین سال در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد که در کشور پاریس برگزار می شد نیز توانست مدل طلا بگیرد.

سال ۲۰۱۸

کارنامه افتخارات یزدانی در سال ۲۰۱۸ تکمیل شد و در این سال توانست هم در مسابقات قهرمانی آسیا و هم مسابقات کشتی بازی های آسیایی شرکت کند و قهرمان این مسابقات گردد. همچنین او با حضور در مسابقات قهرمانی کشتی جهان به مدل برنز این دوره از مسابقات دست یافت.

سال ۲۰۱۹

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم توانست با شکست حریفان خود جواز حضور به المپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای کشتی ایران به دست آورد و همچنین برای دومین بار مدال طلای مسابقات جهانی کشتی را از آن خود کند.

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینعکس جالب از کسب مدل طلا توسط حسن یزدانی

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینعکس و بیوگرافی حسن یزدانی

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینقهرمانی حسن یزدانی در المپیک ۲۰۱۶

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرین

عکس های شخصی و خانوادگی حسن یزدانی

حسن یزدانی در استان مازندران، در شهر جوبیار و در روستای لپو صحرا به دنیا آمده است. وی اصالتا اهل روستای چرات از شهرستان سوادکوه می باشد. پدر وی کشاورز و مادرش خانه دار است.

او عضو یک خانواده ۶ نفره است و ۲ برادر بزرگتر از خود و یک برادر کوچکتر دارد. یکی از برادرانش نیز همزمان با حسن یزدانی کشتی را شروع کرد، ولی در ادامه راه، این ورزش را رها کرد. اما پدر یزدانی، در مسابقات محلی، کشتی می گرفت.

رضا یزدانی کشتی گیر مطرح ایران و مازندران معروف به پلنگ مازندران پسر عموی پدر حسن یزدانی می باشد.

او مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینحسن یزدانی به همراه پدر و برادرش در حرم امام رضا (ع)

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینحسن یزدانی به همراه مادرش

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینحسن یزدانی کشی گیر اهل جوبیار

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینعکس اینستاگرامی حسن یزدانی

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرینعکس حسن یزدانی در طبیعت

بیوگرافی حسن یزدانی و آشنایی بیشتر با زندگی حرفه ای و شخصی این کشتی گیر افتخار آفرین

امیدواریم از مطالعه بیوگرافی حسن یزدانی دارنده طلای المپیک و مشاهده عکس های وی لذت برده باشید. برای آشنایی با دیگر ورزشکاران و مدال آوران ایرانی می توانید از قسمت عکس بازیگران بازدید نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی