ردپای گادوین منشا در افت فاحش ستاره پرسپولیس !


در فصول گذشته گلزنی و درخشش علیپور در ترکیب پرسپولیس، ارتباط عجیبی با حضور منشا در زمین داشت. نوشته ردپای گادوین منشا در افت فاحش ستاره پرسپولیس ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ردپای گادوین منشا در افت فاحش ستاره پرسپولیس !

نبود منشا یکی از عوامل افت فاحش علی علیپور در امر گلزنی
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۷
ردپای گادوین منشا در افت فاحش ستاره پرسپولیس !

در فصول گذشته گلزنی و درخشش علیپور در ترکیب پرسپولیس، ارتباط عجیبی با حضور منشا در زمین داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در ۵ بازی گذشته خود در لیگ نوزدهم فقط ۳ گل به ثمر رسانده است! بی‌شک این تعداد گل زده برای تیم مدعی قهرمانی آماری ضعیف به حساب می‌آید. گابریل کالدرون اعتراف کرده که خط حمله پرسپولیس برندگی لازم را ندارد. سرمربی آرژانتینی با این صحبت خود به طور غیرمستقیم عملکرد علی علیپور را نیز زیر سؤال برده است. اما به راستی ایراد کار کجاست؟

فراموش نباید کرد در فصول گذشته، گلزنی و درخشش علی علیپور در ترکیب پرسپولیس، ارتباط عجیبی با حضور گادوین منشا در زمین داشت. زدن ۱۸ گل در لیگ هفدهم و کسب عنوان آقای گلی، علیپور را به جانشین موفق طارمی در پرسپولیس تبدیل کرد، اما نقش منشا، هیچ‌وقت به اندازه او به چشم نیامد.

بازیکنی که کم گل می‌زد و بعضاً نیمکت‌نشین هم می‌شد، اما آمار نشان می‌داد نبود او در زمین، روی آمار علیپور تأثیر فاحشی می‌گذارد. از زمان محرومیت طارمی، علیپور و منشا در لیگ برتر خط حمله پرسپولیس را تشکیل دادند.

زوجی که حاصل آن، گل‌های زیاد برای علیپور بود. منشا زمانی که بازیکن فیکس پرسپولیس محسوب می‌شد، فقط در یک بازی مقابل نفت تهران به زمین نرفت و علیپور نتوانست گل بزند! بعد از نیمکت‌نشینی او هم علیپور، ۳ بازی بدون منشا به زمین رفت و هیچ گلی نزد! در ادامه علی علیپور به سایپا گل می‌زد که کنار منشا بازی می‌کرد.

آمار علیپور با منشا، یک گل در هر مسابقه و بدون منشا، صفر گل در مسابقات آن مقطع بود! در لیگ قهرمانان آسیا هم علیپور، بیشترین گل‌هایش را زمانی زد که منشا را کنارش داشت و بدون او، فقط یک بار توانست دروازه الوصل را از روی نقطه پنالتی باز کند! موضوعی که نشان می‌داد منشا گل نمی‌زند، اما تأثیر پررنگی روی گل‌های علیپور گذاشته و آقای گل لیگ، بعد از رفتن طارمی فقط زمانی که با گادوین منشا در خط حمله بود بیشتر گل می‌زد.

به عبارت درست‌تر گادوین منشا گرچه گل نمی‌زد، اما با دوندگی، جنگندگی و فضا‌سازی برای علیپور شرایط را برای گلزنی بیشتر مهاجم قائمشهری فراهم می‌کرد. حالا، اما جونیور براندائو کنار علیپور بازی می‌کند. مهاجمی برزیلی که نه تکنیک دارد، نه گلزن است و نه حتی نصف منشا می‌دود! اشکال کار درست همین جاست، اما دود ندویدن جونیور براندائو مستقیم به چشمان علی علیپور می‌رود!

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند