تجاوز بی رحمانه به دانش آموزان در کلاس قرآن + عکس


تجاوز بی رحمانه به دانش آموزان در کلاس قرآن + عکس

حوادث رکنا: دانش آموزان در مدرسه قرآن نیجریه مورد تجاوز معلمانشان قرار گرفتند.

تجاوز بی رحمانه به دانش آموزان در کلاس قرآن + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس نیجریه مسئولان یک مدرسه آموزش قرآن را به جرم آزار و اذیت و تجاوز دانش آموزان دستگیر و زندانی کرد.

بر اساس گزارش پلیس، ماموران پلیس در این مدرسه قرآن 100 دانش آموز دختر و پسر را که دست و پاهایشان غل و زنجیر شده بود و مورد تجاوز قرار گرفته بودند پیدا کرد و به بیمارستان انتقال داد.

در خصوص این پرونده، مدیر مدرسه به همراه 6 نفر از کارکنان مدرسه به جرم تجاوز و شکنجه های بی رحمانه دستگیر شدند.

قربانیان این حادثه پس از نجات توسط پلیس اظهار داشتند که برای یادگیری قرآن توسط خانواده هایشان در این مدرسه ثبت نام شدند اما نمی دانستند که چه عاقبت دردناکی در انتظارشان است.

به گفته پلیس بسیاری از افرادی که در این ساختمان حضور داشتند کودکان کم سن و سال بودند که تحت شکنجه و آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند.

بر اساس گزارش پزشکان، روی بدن قربانیان اثراتی از زخم و جراحت های عمیقی دیده شده که نشان می دهد که قربانیان مدت های طولانی مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفتند چرا که معاینه پزشکی قانونی آثار تجاوز را روی بدن این کودکان نشان می دهد.

قربانیان در خصوص تعرض وحشیانه به آن ها اظهار داشتند که گاهی اوقات مجبور به همخوابی با همجنسشان بودند و گاهی وادار به بردگی جنسی برای معلمانشان می شدند.

در حال حاضر این پرونده در دست بررسی است تا مجازاتی برای این متهمان در نظر گرفته شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه