نمایشگاه قرآن و هنر مشکات در گرگان افتتاح شد


 نمایشگاه قرآن و هنر مشکات در گرگان افتتاح شد

گرگان - ایرنا - با حضور جمعی از مدیران و علاقه مندان به معارف و اشاعه فرهنگ دین، نمایشگاه سه روزه قرآن و هنر با عنوان مشکات در مجتمع تالار فخرالدین اسعد گرگانی گشایش یافت.

رییس اداره قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان امروز دوشنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه "قرآن و هنر مشکات" ۹۹ تابلوی هنری با موضوعات قرآن و عترت به نمایش گذاشته شد.

محمد رعیت افزود: تقویت باورهای دینی و مذهبی با استفاده از مفاهیم قرآنی و قصه‌های قرآنی و نشر آن، تبلیغ و ترویج آثار تولید شده در حوزه‌های آثار سینمایی، گرافیکی قرآن و قصه‌های قرآنی با اولویت فضای مجازی، ایجاد فضایی مناسب برای آشنایی و تعامل میان هنرمندان در حوزه گرافیک، فیلم و پویانمایی قرآن، آماده‌سازی فضایی مناسب برای هدایت و پرورش استعدادهای درخشان، حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از گروه‌های هدف در حد توان و ایجاد فضای مناسب و سالم رقابتی میان تولیدکنندگان این عرصه از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است .

این نمایشگاه قرآنی هنری تا ۱۱ مهر در سازه نمایشگاهی تالارفخرالدین اسعد گرگانی برپا است.

این نمایشگاه به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده و علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰:۳۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز