مراسم گرامیداشت شهید «محمدهادی نصرالله» در قم برگزار شد


مراسم گرامیداشت شهید «محمدهادی نصرالله» در قم برگزار شد

قم-ایرنا -مراسم گرامیداشت شهید «محمدهادی نصرالله» فرزند ارشد دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب با پیام‌های آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید و سید حسن نصرالله و با حضور خانواده این شهید و جمعی از علمای حوزه های علمیه و اقشار مختلف مردم درقم برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که به همت جبهه جهانی شباب المقاومه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم ترتیب یافت، آیات یزدی، خاتمی، اراکی، سعیدی، اعرافی، کعبی و شیخ عیسی قاسم و سید محمدجواد نصرالله برادر شهید و فرزند دبیرکل حزب الله لبنان حضور یافته بودند.

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه در این مراسم با قدردانی از سید حسن نصرالله که اجازه برگزاری مراسم بزرگداشت فرزند شهیدش را پس از ۲۲ سال داده است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در خط مقدم جهاد علیه رژیم صهیونیستی با گلوله مستقیم دشمنان به شهادت رسید.

محمداسماعیل پورهواشمی در ادامه افزود: جبهه جهانی شباب المقاومه با حضور جوانانی از ۶۰ ملیت جهان، بیش از ۸ ماه است که تشکیل شده و آتش به اختیار پلی برای ارتباط جوانان انقلابی در ایران و دیگر کشورها ایجاد کرده است.

وی بر ضرورت گردهم آمدن جوانان حزب اللهی و آزادیخواه از سرتاسر جهان برای مبارزه با ظلم و استکبار تأکید کرد و گفت: این مجموعه در ایام اربعین نیز موکب بزرگی را در کربلای معلی برپا کرده و بر اساس فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب، خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران ارائه می دهد.

وی در پایان ،پیام آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید را نیز قرائت و در ادامه پیام تصویری سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برای شرکت کنندگان در مراسم پخش شد.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و نیز سید یوسف نصرالله از خویشاوندان دبیرکل حزب الله لبنان به سخنرانی پرداخته و در پایان مهدی رسولی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی پرداخت.

شهید محمدهادی نصرالله در روز ۲۲ شهریورماه ۱۳۷۶ مطابق با سپتامبر سال ۱۹۹۷ میلادی، در حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قله موسوم به «جبل الرفیع» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت