بازیگر هالیوودی: دونالد ترامپ مثل گانگسترها است


بازیگر هالیوودی: دونالد ترامپ مثل گانگسترها است

رابرت دنیرو بازیگر سرشناس هالیوودی در جریان یک اظهار نظر جدید به دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده تاخته و او را مورد نقدی جدی قرار داده است. این نخستین باری نیست که رابرت دنیرو به دونالد ترامپ حمله می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، دنیرو که این روزها به خاطر بازی در فیلم سینمایی جدید اسکورسیزی مورد توجه قرار دارد، در مورد ترامپ گفت: "این مرد نباید رئیس جمهور باشد."

دنیرو در توضیح دلخوری های خود از ترامپ گفت: "ما در مقطعی از زندگی خود در این کشور قرار داریم که این مرد مانند یک گانگستر است. او از تصمیماتی سخن گفته و رفتارهایی انجام داده است که برخی وحشتناکند. ما در شرایط رعب آوری هستیم و این مرد بدون اینکه جلوی خود را بگیرد ادامه می دهد. "

رابرت دنیرو که یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود محسوب می شود ، در مدت زندگی حرفه ای خود که تقریباً پنج دهه است بیش از 100 فیلم بازی و جوایز آکادمی اسکار و گلدن گلوب را دریافت کرده است. وی به دلیل همکاری مکرر با کارگردان مشهور هالیوود؛ مارتین اسکورسیزی شناخته شده است.

مدتی پیش نیز دنیرو از دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری با ضریب هوشی بسیار پایین" نام برده بود. دنیرو در پاسخ به این سؤال که چرا او نمی تواند به ترامپ شانس دوباره برای انتخاب شدن(در مقام ریاست جمهوری) را بدهد ، توضیح داد: "این همان چیزی است که من درست پس از انتخاب او(در دوره اول) گفتم. من به همه گفتم به او فرصتی دهید. من به همه این فرصت را می دهم. اما این مرد ثابت کرده است که یک بازنده تمام عیار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!