«کارنامک» چاپ شد


«کارنامک» چاپ شد

جلد اول و دوم «کارنامک» تألیف دکتر پرویز اذکایی، ولی‌الله قیطرانی و فاطمه امینی برای بهره‌مندی استادان، دانشجویان و پژوهشگرانی که در حوزه‌ همدان‌شناسی فعال هستند، از سوی حوزه هنری استان همدان به چاپ رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه جلد یک «کارنامک» با موضوع «کتاب‌شناسی استان همدان» و جلد دوم «کارنامک» با موضوع و محوریت علوم‌انسانی به چاپ رسیده است، گفت: جلد نخست به سعی پژوهشگر پرتلاش، دکتر پرویز اذکایی طی سالیان دراز تهیه و تنظیم شده و جلد دوم آن نیز به تازگی از سوی حوزه هنری استان همدان به چاپ رسیده است.

تیمور آقامحمدی جلد اول «کارنامک» را دربردارنده‌ مداخل و فهرستی از کتب، مقالات، پایان‌نامه‌ها، جرائد و گزارش‌های اداری، از بازه‌ زمانی 1370 هـ.ق تا 1370 هـ.ش مرتبط با استان همدان عنوان کرد و افزود: این اثر در پنج بخش مقدمه فنی، فهرست عام با 1000 عنوان اثر، طبقات موضوعی، فهرست پیوست با 210 عنوان اثر و نام ‌نامه‌ها و نمایه‌ها تدوین شده است.

وی نظام طبقه‌بندی موضوعی در این آثار را بر پایه‌ نظام معرفت‌شناسی دانست و ادامه داد: این کتاب می‌تواند الگو و پایه مطالعات و پژوهش‌های آینده کتاب‌شناسی باشد به ‌طوریکه شیوه آن مورد توجه بسیاری از محققان بوده و همواره آن را مورد تحسین قرار داده‌اند.

آقامحمدی جلد دوم «کارنامک» را در تکمیل جلد نخست آن، با موضوع و محوریت علوم‌انسانی اعلام کرد و گفت: این اثر دربردارنده‌ مداخل و فهرستی از کتـب، مقالات، پایان‌نامه‌ها، جراید و گزارش‌های اداری، از بـازه‌زمـانی 1371 تا 1395 هـ.ش مرتبط با استان همدان است.

گفتنی است؛ جلد دوم «کارنامک» با همت ولی الله قیطرانی و فاطمه امینی و با اشراف دکتر پرویز اذکایی به چاپ رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس