توتو ولف: توقف سباستین فتل به مرسدس پیروزی روسیه را داد


فرمول یک ایران – توتو ولف، مدیر تیم مرسدس اذعان کرد که ورود ماشین ایمنی مجازی پس از کنار رفتن سباستین فتل از مسابقه، این فرصت را در اختیار لوئیس همیلتون قرار داد تا پیروز مسابقه فرمول یک روسیه شود. فتل بعد از پیت استاپش به دلیل مشکل سیستم بازیابی انرژی جنبشی از مسابقه کنار رفت و همین باعث اجرای ماشین ایمنی مجازی شد. همیلتون در همین حالت به پیت...

فرمول یک ایران – توتو ولف، مدیر تیم مرسدس اذعان کرد که ورود ماشین ایمنی مجازی پس از کنار رفتن سباستین فتل از مسابقه، این فرصت را در اختیار لوئیس همیلتون قرار داد تا پیروز مسابقه فرمول یک روسیه شود.

فتل بعد از پیت استاپش به دلیل مشکل سیستم بازیابی انرژی جنبشی از مسابقه کنار رفت و همین باعث اجرای ماشین ایمنی مجازی شد. همیلتون در همین حالت به پیت رفته و در زمان خروج هنوز هم پیشتازی مسابقه را بدست داشت تا اینکه برخورد جورج راسل، ماشین ایمنی را لحظاتی به پیست فرستاد. ولف گفت که مرسدس سریع ترین پکیج را برای مسابقه روسیه نداشته اما این اتفاق پیروزی را به آنها داد:

به همین دلیل ما عاشق مسابقه دادن هستیم؛ شما می توانید برنده شوید وقتی که سریع ترین پکیج را ندارید. همین موضوع این پیروزی را خاص و باورنکردنی می کند.

شما می دانید که ضعفتان کجاست و به یک ماشین ایمنی دیر هنگام امید می بندید و رخ می دهد. این یک قدم بزرگ برای قهرمانی بود.

توتو ولف: توقف سباستین فتل به مرسدس پیروزی روسیه را دادتوتو ولف: توقف سباستین فتل به مرسدس پیروزی روسیه را داد والتری بوتاس و چارلز لکلرک – روسیه 2019

مدیر مرسدس همچنین درباره اتفاقات حاشیه ای رخ داده برای فراری در روسیه گفت:

من از همه ماجرا خبردار نیستم اما من چنین چیزی را تجربه کرده ام و نشان دهنده این موضوع است که داشتن دو راننده که می خواهند پیروز شوند، اصلا موضوع کم اهمیتی نیست.

به عنوان یک تیم در چنین موقعیتی بوده ایم و اصلا آسان نیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری