پیکر سردار پاسدار شهید، ابراهیم غلامی در کیش تشییع شد 


پیکر سردار پاسدار شهید، ابراهیم غلامی در کیش تشییع شد 

کیش - ایرنا- پیکر شهید ابراهیم غلامی سردار جانباز هشت سال دفاع مقدس، امروز سه شنبه در آیینی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در جزیره کیش تشییع شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور مدیرعامل، مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا و ایثارگران و یاران دفاع مقدس برگزار شد، پیکر این سردار شهید از میدان سعدی تا مسجد خاتم الانبیاء برروی دستان مردم همیشه در صحنه، همراه با تشریفات نظامی تشییع شد.

در همین مکان پس از سخنرانی امام جمعه و تجلیل از مقام شهدای گرانقدر، مراسم وداع با سردار شهید غلامی انجام شد، پیکر مطهر این سردار قرار است به مشهد انتقال یابد و در آرامگاه شهدای بیرجند آرام گیرد.

شهید غلامی جانباز 70 درصد، متولد سال 1341 از 1381 به دلیل عارضه شیمیایی درکیش ساکن شد و 17 سال را در این جزیره سپری کرد.

سردار شهید ابراهیم غلامی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و پاسدار بازنشسته، حین انجام ماموریت در مرزهای غربی کشور و در نقطه صفر مرزی اشنویه به مقام والای شهادت نایل آمد.

پیکر " این" جانباز هشت سال دفاع مقدس، شامگاه دوشنبه هشتم مهر با حضور مردم و مسئولان و انجام تشریفات نظامی در فرودگاه بین المللی کیش وارد این جزیره شد.

1339

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق