انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه تجهیزات پزشکی ایران و کوبا


تفاهم نامه همکاری با کوبا در زمینه تبادلات فنی و رگولاتوری و انتقال تکنولوژی تجهیزات پزشکی ساخت ایران و کوبا منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه تجهیزات پزشکی ایران و کوبابه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست هیات دارو و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت کوبا با معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ایران برگزار شد. هیات مذکور از خطوط تولید تجهیزات پزشکی شرکت‌های ایرانی در پارک علم و فناوری پردیس تهران بازدید کرد.
حسین صفوی، مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت گفت: پیرو این نشست ؛ مدیرکل سازمان تنظیم مقررات دارویی و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت کوبا ضمن تحسین برانگیز خواندن اقدامات ایران در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و در این زمینه می‌توانیم از تجربیات و تولیدات کشور ایران بهرمند شویم.
صفوی بیان کرد: به دنبال اعلام آمادگی طرف کوبایی در استفاده از تجهیزات پزشکی ساخت ایران در کوبا و راه اندازی خطوط تولید آن‌ها در کوبا، با اقدامات امور بین الملل وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، عقد تفاهم نامه همکاری با کوبا در زمینه تبادلات فنی و رگولاتوری و انتقال تکنولوژی تجهیزات پزشکی ساخت ایران و کوبا، انجام شد.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: با عقد این تفاهم نامه، زمینه رونق تولید و صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخت ایران به کوبا و از کوبا به آمریکای لاتین محقق خواهد شد.پاسخ به سوالات پزشکی را اینجا بخوانیدهم اکنون ۱۰۵ محصول تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخت ایران که موفق به اخذ استاندارد‌های بین المللی از جمله نشان CE اروپا شده اند به ۵۵ کشور صادر می‌شود.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی