«هر مدرسه یک پایگاه مهر عاطفه‌ها»


«هر مدرسه یک پایگاه مهر عاطفه‌ها»

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با شعار هر مدرسه یک پایگاه مهر عاطفه‌ها در بیش از 900 مدرسه سراسر استان در روز 10 مهر ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمد لطفی ظهر امروز در نشست بررسی جوانب و هماهنگی های برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان بوشهر اظهار کرد: مرحله نخست این جشن همزمان با سراسر کشور از ابتدا تا پایان شهریورماه برگزار شد که در این مرحله مردم و خیران استان بیش از ۲ میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۰ مهر ماه خاطرنشان کرد: این جشن با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی میان دانش آموزان در ۹۰۰ مدرسه سراسر استان با شعار" هر مدرسه یک پایگاه مهر عاطفه‌ها" با حضور دانش آموزان، مربیان، معلمان و اولیای دانش آموزان برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد بوشهر افزود: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۵۰ هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک‌های دانش آموزان، در سطح مدارس استان توزیع می‌شود.

لطفی تصریح کرد: پس از جمع‌آوری پاکت‌ها، کمک‌های هر مدرسه برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می‌شود.

راه‌های مشارکت در جشن عاطفه ها

وی با اشاره به اینکه شش هزار و ۲۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، بیان کرد: امسال به منظور تأمین نیازهای تحصیلی همه این دانش آموزان نیازمند، بسته‌های تحصیلی ۳۰۰ هزار تومانی، شامل لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس فرم مدرسه بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

این مسئول با برشمردن روش‌های مشارکت در جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: مردم نیکوکار و نوع دوست استان بوشهر برای مشارکت در جشن عاطفه ها می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌ها، مراکز نیکوکاری، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا واریز کمک‌های نقدی به حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ نزد بانک ملی اقدام کنند.

احمد لطفی با اشاره به بهره گیری از شیوه‌های نوین الکترونیک در دریافت کمک‌های مردمی افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق روش آنی پرداخت با شماره گیری کد دستوری #۰۷۷* ۸۸۷۷ *، نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا