عاقبت جدال یک مرد با مار یک متری / خادم امام زاده فضل ابن عباس در چه حالی است؟+ عکس


عاقبت جدال یک مرد با مار یک متری / خادم امام زاده فضل ابن عباس در چه حالی است؟+ عکس

رکنا : مارسمی یک متری که قصد از پای درآوردن مرد منوجانی را داشت، با اقدام به موقع او ناکام ماند.

به گزارش رکنا ، در پی بارندگی چند شب گذشته در شهرستان منوجان و قعطی برق، مارسمی به طول یک متر به خوابگاه خادم زیارت فضل ابن عباس حمله ور شد که با اقدام به موقع این خادم ناکام ماند.

کریم خاکساری، خادم زیارت فضل ابن عباس، مردی خدمتگذار، صبور و مهربان که حدود ۱۵ سال از عمر خود را به عنوان خادم این امامزاده در منوجان گذرانده است، این اتفاق بهانه ای شد، تا پای دردلش بنشینیم:

کریم خاکساری، خادم زیارت فضل ابن عباس منوجان گفت: در پی بارندگی چند شب پیش در این شهرستان و برخورد صاعقه با دکل برق که منجر به قطعی برق شده بود، مار بسیار بزرگ سمی که صدایی عجیبی هم داشت به خوابگاه من نزدیک شد و قصد نیش زدن من را داشت که با اقدام به موقع توانستم خطر را از خود دور کنم.

او افزود: متاسفانه اینجا هیچ امکاناتی در اختیار ندارم که برای جلو گیری و مقابله با انواع مار و عقربی که گاهی به این شکل پیش می‌آید از خودم دفاع کنم و این، با توجه به اینکه شب‌ها را به تنهایی می گذرانم و از شهر دور هستم، موجب نگرانی خانواده ام شده است.

خاکساری اضافه کرد: ۱۵سال از عمر خود را در اینجا و خادمی این امامزاده گذراندم و این برای من افتخار بزرگی محسوب می شود و از خانواده ام هم سپاسگزارم که در این راه من را یاری می‌کنند و دوری من از خانواده هرچند سخت است، اما برای خدمت که باشد، آسان خواهد شد.

خادم امامزاده فضل ابن عباس منوجان تصریح کرد: خدمت کردن به این امامزاده را دوست دارم و این کار فرا‌تر از یک کار است و من اینجا آرامش عجیبی را حس می‌کنم و حالم را خوب می‌کند.

خاکساری بیان داشت: اینکه من اینجا خدمت می‌کنم، باعث افتخار است که برای امامزاده خدمت کنم، اما من هم زندگی، زن و بچه دارم، لذا از مسئولان مربوطه می‌خواهم که به وضعیت من رسیدگی کنند.

خادم فضل ابن عباس منوجان گفت: در مجموع حدود ۱۵ سال است که اینجا خدمت کرده ام، آن هم بدون بیمه و مزایا و این برای من که یک کارگر هستم و هیچ پشتوانه مالی دیگری ندارم، بسیار سخت و دشوار است.

خاکساری در جواب به این سوال که تاکنون به کربلا مشرف شده است یا خیر، با نگاهی به ضریح این امامزاده، ناخوداگاه دستش را روی سینه اش گذاشت و ضمن سلام و عرض ادب به اباعبدالله الحسین (ع)، اشک در چشمانش جمع شد و افزود: یکی از آرزو‌های من مشرف شدن و رفتن به کربلای معلی در بین الحرمین است، کاش امام حسین (ع) هرچه زوتر ما را بطلبد و از نزدیک در جوار بارگاهش حاضر شوم.

این خادم امامزاده تصریح کرد: هرساله در این مکان، اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی را داریم که از شهرستان‌های همجوار و روستا‌های منوجان اینجا تجمع می‌کنند، اما متاسفانه یکی از مشکلات، راه دسترسی به این امامزاده است که چندین سالست کارش شروع شده، اما هنوز به عنوان یک پروژه نیمه کاره رها شده، بر این اساس از مسئولان درخواست می کنم، هرچه زودتر فکری برای وضعیت این جاده کنند.

او افزود: راه دسترسی آب شرب، سرویس‌های بهداشتی فضای امامزاده نیز به منظور برگزاری این اجتماع بزرگ نیازمند توجه بیشتر مسئولان مربوطه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان