برنامه‌ریزی اپل برای دستیابی به بیشترین فروش در هند


برنامه‌ریزی اپل برای دستیابی به بیشترین فروش در هند

اپل به طور ویژه‌ای برای کسب بهترین نتیجه در فروش گوشی‌های آیفون 11 در هند برنامه‌ریزی کرده است.

برنامه‌ریزی اپل برای دستیابی به بیشترین فروش در هندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان فناوری و تحلیلگران بازار‌های گوشی هوشمند پیش‌بینی کردند جدیدترین نسل آیفون در کشور هند فروش بسیار خوبی را تجربه و به شدت مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. بررسی‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های آیفون ۱۱ در حال حاضر بهترین یا حداقل یکی از بهترین تلفن‌های همراه هوشمند در جهان است.

بیشتر بخوانید: ۶ نکته‌ای که ممکن است از مراسم رونمایی سری آیفون ۱۱ از دست داده باشید

سه گانه آیفون ۱۱ در روز جمعه همین هفته در هند به طور رسمی آغاز می‌شود. پس از رونمایی و معرفی گوشی‌های جدید آیفون در ماه سپتامبر کاربران طرفداران اپل با اشتیاق زیادی در منتظر عرضه این گوشی هستند و هر کاربر می‌خواهد نفر اول در صف خرید این نسل از آیفون باشد. آیفون ۱۱ نسبت به نسل قبلی خود به طور قابل توجهی ارتقاء یافته و از امکانات بسیار پیشرفته و ویژه‌ای برخوردار است.

برنامه‌ریزی اپل برای دستیابی به بیشترین فروش در هند

حضور قدرتمندانه گوشی‌های آیفون ۱۱ در بازار هند

کاربران هندی می‌توانند از روز جمعه تلفن‌های همراه آیفون ۱۱ به طور هم‌زمان از نمایندگان فروش اپل در سراسر این کشور و فروشگاه مجازی آمازون خریداری کنند. آمازون پیش از این آمادگی کامل خود را برای همکاری با اپل برای فروش گوشی‌های آیفون ۱۱ اعلام کرده بود. اپل هنوز قیمت رسمی این گوشی‌های اعلام نکرده است، ولی کارشناسان معتقدند آیفون‌های ۱۱ با بیشتر قیمت ۹۲۰ دلار و کمترین قیمت ۷۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

با توجه به گستردگی بازار مصرف گوشی‌های هوشمند در هند، اپل با فروش مناسب پرچمداران جدید خود می‌‎تواند سود بسیار زیادی را کسب کند و بار دیگر خود را به صدر پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان برساند. مطمئنا مدیران اپل می‌خواهند کاهش شدید فروش آیفون در چین را با کسب نتیجه مناسب در هند جبران کنند.

برنامه‌ریزی اپل برای دستیابی به بیشترین فروش در هند

اپل پس از اعمال تحریم‌های آمریکا بر علیه چین با کاهش بسیار زیاد فروش در این کشور مواجه شد و نتوانست به یکتازی خود در جدول‌های پرفروش گوشی هوشمند در نقاط مختلف جهان ادامه دهد.

انتهای پیام/

پیش‌بینی فروش مناسب آیفون ۱۱ در هند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...