رحمانی به قزوین می‌رود


رحمانی به قزوین می‌رود

وزیر صمت برای بازدید از چند واحد تولیدی_صنعتی و افتتاح 2 طرح صنعتی و دانش بنیان و حضور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قزوین، به این استان سفر می‌کند.

رحمانی به قزوین می‌رودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ آقای رضا رحمانی در ابتدای این سفر از کارخانه سیمان آبیک بازدید می‌کند و بازدیدی نیز از شرکت دسترنج رضابافت بعمل خواهد آورد و طرح توسعه شرکت هفت الماس و طرح دانش بنیان تونل ساز ماشین را افتتاح خواهد کرد.
در ادامه طی جلسه‌ای با حضور استاندار قزوین موضوعات مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت این استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
شرکت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با محوریت حضور فعالان اقتصادی، آخرین برنامه کاری رحمانی در قزوین خواهد بود که در این نشست مهمترین موارد طرح شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت از سوی فعالان اقتصادی برای رسیدگی و پیگیری مورد جمع بندی قرار می‌گیرد و همچنین در خصوص برخی موارد در همان جلسه تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.
گفتنی است؛ این سفر در ادامه برنامه مستمر بازدید‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت از استان‌ها و آشنایی دقیق وی از شرایط این مناطق و نظرات کارشناسانه فعالان اقتصادی در اقصی نقاط کشور، در روز‌های پایانی هر هفته انجام می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...