امروزه هوشمندسازی کلانشهرها یک ضرورت است


امروزه هوشمندسازی کلانشهرها یک ضرورت است

رئیس دانشگاه ارومیه گفت: استفاده از فناوری اطلاعات در کلانشهرها امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایسنا رحیم حب نقی در نشست مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهر های کشور که در سالن جلسات هتل پارک ارومیه برگزارشد حرکت به سمت هوشمند سازی شهرها را یک نیاز اصلی برای کلانشهرها قلمداد کرد و یاد آور شد: دانشگاه ها و متخصصین حوزه فناوری می توانند شهرداری ها را در رسیدن به هدفهای نوین در این حوزه رهنمون سازند.

حب نقی با اشاره به اینکه استفاده از دانش و تکنولوژی پیشرفته برای کلانشهرها امری ضروری است تصریح کرد: شهرداری ها می توانند با بهره گیری از تجهیزات و نیروی انسانی متخصص نیاز به تکنولوژی‌های نوین را به خوبی رفع کنند.

رئیس دانشگاه ارومیه اظهار کرد: شهرداری کلانشهرها باید در کنار توسعه فناوری به توسعه در مسائل جامعه شناختی شهری ،فرهنگی و انسانی توجه کنند.

حب نقی ادامه داد: با وجود مشکلات پیش روی شهرداری ها، در سال های گذشته اقدامات موثری در ارومیه در جهت آموزش و آشنایی مردم با تکنولوژی‌های نوین و توسعه زیر ساختها صورت گرفته است.

وی افزود: دانشگاه ارومیه دارای دانشکده برق و کامپیوتر و مرکز آپا بوده و آمادگی دارد با شهرداری های استان در جهت توسعه فناوری شهری و تجهیز زیرساخت ها همکاری کند.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه ارومیه و شهرداری ارومیه در جهت گسترش حوزه ارتباطات و فناوری منعقد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق