روز گردشگری در تقویم کشور ثبت خواهد شد


روز گردشگری در تقویم کشور ثبت خواهد شد

ولی تیموری با تبریک روز جهانی و هفته گردشگری گفت: «در طول 10 سال گذشته، از هر پنج شغل یک شغل در حوزه گردشگری بوده است و در حال حاضر 320 میلیون شغل در حوزه گردشگری در دنیا وجود دارد.» او اضافه کرد: «گردشگری زمینه ساز اشتغال زایی در کشور است و تمام اقشار جامعه را دربرمی گیرد.» معاون گردشگری کشور با اشاره به این که، آموزش گردشگری در تمام بخش ها و...

معاون گردشگری کشور در همایش گردشگری آموزش، مهارت و اشتغال در دانشگاه سمنان گفت: «روز گردشگری در تقویم کشور ثبت خواهد شد و روزی برای یادآوری و تبیین جایگاه گردشگری در اقتصاد و سایر بخش های کشور است.»

ولی تیموری با تبریک روز جهانی و هفته گردشگری گفت: «در طول ۱۰ سال گذشته، از هر پنج شغل یک شغل در حوزه گردشگری بوده است و در حال حاضر ۳۲۰ میلیون شغل در حوزه گردشگری در دنیا وجود دارد.»

او اضافه کرد: «گردشگری زمینه ساز اشتغال زایی در کشور است و تمام اقشار جامعه را دربرمی گیرد.»

معاون گردشگری کشور با اشاره به این که، آموزش گردشگری در تمام بخش ها و سطوح باید انجام شود، اضافه کرد: «امروز در عرصه جهانی صنعت گردشگری به این درک رسیده است که آموزش تئوری جوابگو نیست و به جای آموزش بیشتر از حرفه و مهارت آموزی استفاده می شود.»

سندی تحت عنوان نظام جامع آموزش گردشگری کشور با رویکرد تحولی در دست تدوین است و با همکاری دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، به روزرسانی سرفصل های آموزشی در دست تدوین است. توسعه گردشگری در کشور باید همراه با توسعه پایدار و توزیع متناسب در کل کشور باشد.

برای اولین بار تقویم رویدادهای گردشگری کشور تدوین شده است و آبان ماه جشنواره ایل سنگسری در استان سمنان برگزار می شود. تدوین مسیرهای جدید گردشگری از جمله برنامه هاست، سمنان نیز در مسیر رشد و توسعه گردشگری قرار دارد و محور توسعه استان، گردشگری است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول